Inlog problemen

Pagina: 1
Acties:

• Sten Vollebregt
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:42
Op de een of andere raadselachtige manier kan ik me niet meer inloggen op de Frontpage. Mijn systeemtijd klopt, cookies worden geaccepteerd (beveiligingsinstellingen staan op Normaal in IE).

Ik heb een nieuw password laten mailen, maar daarmee lukt het ook niet. Ik kan via de link in dat mailtje mijn profiel wijzigen, maar dan nog steeds niet inloggen. Ik heb geprobeerd het t.net cookie te verwijderen en daarna opnieuw in the loggen: geen resultaat. Ik heb ook geprobeerd in te loggen en alle voorgaande sessies te beindigen, maar dat hielp ook niet.

Als ik inlog verschijnt er wel de melding: Je bent ingelogd onder username Sten Vollebregt (dit is mijn frontpage account), waarnaa IE refreshed. Maar volgens IE ben ik nog steeds uitgelogd (geen naam onderin, geen moderatie mogelijkheden, etc.).

Heeft iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

My case has so many fans that it hovers above the ground

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zo te zien is het je negen keer gelukt om in te loggen en heb je van die negen openstaande sessie er vier beëindigt. Trash eens de tijdelijke bestanden en cookies, en log vervolgens weer eens in en zet je ook een vink bij 'alle voorgaande sessies beëindigen'. Ik heb hier ook eens last van gehad en toen bleek dat de HDD vol was. Is dat misschien bij jou ook zo?

• Sten Vollebregt
Ik heb je suggestie geprobeerd, maar nog steeds hetzelfde probleem. Volgens de pop-up ben ik ingelogd maar volgens de frontpage niet.

Op de HD is nog zo'n 30GB vrij, dus daar zal het niet aan liggen.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vreemd, je hebt nu één sessie lopen volgens de database maar aan jou kant ben je uitgelogd. Probeer eens een echte browser uit zoals Mozilla of Mozilla Firebird en kijk of je daarmee wel kunt inloggen. Weet je honder procent zeker dat je systeemtijd klopt en niet toevallig een jaar achter of voor loopt?

* Robin weet het anders ook niet meer :o

• Sten Vollebregt
Ik heb eens geprobeerd in te loggen op een andere PC (ook IE) en daar lukt het wel.
Waarschijnlijk is IE brak ofzo (systeemtijd is nu 15 januari 2004 20:57)... zal eens alle instellingen nalopen.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Gooi je cache eens leeg.

• Sten Vollebregt
Harm schreef op 15 januari 2004 @ 21:44:
Gooi je cache eens leeg.
Trash eens de tijdelijke bestanden en cookies...
Heb ik al gedaan, deed niets. Misschien na een herstart.

• Sten Vollebregt
Alles werkt weer, IE was waarschijnlijk een beetje brak.

Pagina: 1