Toon posts:

Ping naar speedtouch 10.0.0.138 time-out en web

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net geinstalleerd...Ik denk ik kijk in het webmenu op welke snelheid hij nu connect, maar als ik 10.0.0.138 tik in de webbrowser geberut er niks..uiteindelijk melding niet te vinden... en met ping naar dat ipadres krijg ik een time-out.

Modem staat in standaar instelling voor BBNed..bridged etc.

Proxyserver staat ook niet aan natuurlijk.

Wat doe ik verkeerd??

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:00
Wat zijn de instellingen van je eigen PC?

Verwijderd

Topicstarter
zelf al opgelost..nog een keer opnieuw geinstalleerd. Blijft vreemd.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 17:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
eborn schreef op 15 januari 2004 @ 17:36:
Wat zijn de instellingen van je eigen PC?
bedankt voor je snelle reactie. werkt nu.

Wel vreemd hij traint op 896 up/8064 down...maar haal maar een speed van 564 down.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:21

Opa

Nu Multifocaal!

IP adressen reageren niet hetzelfde als dns namen.
Gewoon 10.0.0.138 in je webbrowser werkt vaak niet, HTTP://10.0.0.138 wel.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

victorvo > Op het moment dat je niet kan pingen naar een adres heeft dat natuurlijk weinig zin, niet? Helaas gaan hostnames en netbios-names nog altijd over ip.

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:21

Opa

Nu Multifocaal!

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 17:55:
victorvo > Op het moment dat je niet kan pingen naar een adres heeft dat natuurlijk weinig zin, niet? Helaas gaan hostnames en netbios-names nog altijd over ip.
True. Aangezien het probleem verholpen was, riep ik alleen maar 1 mogelijke oorzaak bij algemeen voorkomende problemen. Er stond bovendien errug weinig informatie in de vraagstelling. :P

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

Verwijderd

victorvo schreef op 15 januari 2004 @ 18:00:
[...]

True. Aangezien het probleem verholpen was, riep ik alleen maar 1 mogelijke oorzaak bij algemeen voorkomende problemen. Er stond bovendien errug weinig informatie in de vraagstelling. :P
Klopt was even een erg snelle post omdat ik graag wou zien op welke snelheid hij traint en ik al een uur of wat had zieten pielen...

Toch bedankt voor jullie reacties.

Nu werkt alles prima..net had ik een onbekend apparaat, geen firmware versie niks....moet er bij eerste keer installeren gewoon iets zijn misgegaan.

Ik ben er nu hartstikke blij mee...

Een lijn van 8064 kbit down garandeerd dus toch niet dat je dan ook hele snelle downloads haalt merk ik nu.
Pagina: 1