[Wolfenstein E.T.] Connection Interrupted

Pagina: 1
Acties:

• Piels
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-12 11:27
Dagje vrij, dus ik dacht, een lekker dagje gamen. NOT

Vol goede moet Wolfenstein E.T. gedownload, geinstalleerd.
ET_Patch_1.02.exe erover heen gedraaid.
pbweb.exe nieuwe pbweb laten runnen

Spelen...

Na 20 sec gespeeld te hebben komt er in beeld "Connection Interrupted" en wordt er teruggekeerd naar het een eerder scherm.
Ik had op internet al iets gelezen over een frames, dus heb ik /com_maxfps "45" in het console gedaan, maar dit had geen effect.

Weet iemand waar dit aan kan liggen?
3 vrienden van mij precies hetzelfde probleem, en 1tje kan gewoon spelen :?

Beat's me

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

zet de cvar pb autodownload eens op 1 ipv 0 dan upgrade die je punkbuster automatisch

je fps moet er nix mee te maken hebben en zou ik gewoon op 76 zetten als je een oudere comp hebt ...

om die waarde van pb te verandern moet je zoeken naar de file etconfig in je et main directory en openen met wordpad of notepad dan kan je naar harte lust waarden opzoeken met find en veranderen ...als je et pro ook hebt dan moet je die cfg ook aanpassen in de et pro map.

seta cl_allowDownload "1"
seta cl_punkbuster "1"

als je deze waarden hebt veranderd of in wordpad hebt gecopy paste (onderaan)
dan moet het werken zoniet dan moet je als je in de server komt even op de tilde knop drukken (onder escape: ~) dan komt het console naar beneden en moet je even een screenshot maken of goekkijken en opschrijven wat er fout gaat .....als je conn interupted krijgt.....geef ook ff de specs van je compu :)

edit: conn interupted is je verbinding met de server...dus het kan aan je verbinding liggen : firewall etc. check of deze onzin uitstaat :) of configureer dit zodat hij je laat spelen....het kan ook aan je provider liggen

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2004 14:35 ]