Epox 8RGM2i+ onboard GF4MX

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Wabs
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik heb een probleem met mijn Epox, ik heb er gister (met veel moeite want tijdens install ook al zelfde probleem) windows geinstallerd en ik heb nu het volgende probleem, ik zet mijn pctje aan, mooi windows xp opstart scherm en na enkele seconden zwart en mijn monitor gaat uit. De PC gaat verder maar ik kan dus niks meer zien. Iemand een idee hoe dit op te lossen is? (ligt aand e PC, niet de monitor)
Epox 8RGM2i
barton 2500
512 corsair
onboard GF4MX 128MB (shared)
60GB maxtor
16× AopenDVD
Cardreader

Verwijderd

Heb je je monitor op een geaard stopcontact staan?
Ik heb een keer m'n onboard vga gesloopt door een ongeaarde monitor erop aan te sluiten.

Werkt ie echt niet meer, moet je hem asap terug sturen en vragen om een nieuwe.

Verwijderd

Ik vermoed dat het te maken heeft met de refresh rate instelling en de monitor. Heb je onlangs de instellingen van de refresh rate veranderd?
Je kan altijd proberen om in veilige modus op te starten (F8 ingedrukt bij starten). Als het goed is krijg je dan wel gewoon beeld.

Misschien geen goeie videocard drivers? Probeer sowieso een ander.
Andere programma's die dit kunnen veroorzaken? Bekijk dit soort dingen even in safe mode.

En misschien omdat het onboard is toch ff de bios instellingen nalopen?

• Wabs
  • Niet online
Ja ik vrees ook dat het iets in de bios is, iemand een idee wat? ik kom er niet achter, veranderen hoveel geheugen de kaart gebruikt heeft geen zin, een andere instelling voor de GF4 kan ik niet vinden, ik dacht handig dat onboard, maar dat blijkt dus!! :S

• Wabs
  • Niet online
ok, 2 dagen verder, zelfde probleem, ik ga zo ff een andere kaart proberen (geen onboard) als die het wel doet is mijn onboard dood (dat is wel een conclusie toch?? RMA-en dus (ding is nog geen week oud dus dat moet kunnen) goed plan?? of denkt iemand dat het geen kapotte hardware is?? zo ja, SUGESTIES??