Ik weet niet zeker of het hier hoort, maar ik heb paar kleine vraagjes:
Ik zie deze kast namelijk staan op mycom.nl : Koolance PC2-601BLW.
Dit is een blauw alvast voor gemodde kast met window erin en waterkoeling, echter heb ik al wat kleine reviews gevonden op google.
Maar ik vraag mij af of ik mijn XP2800+ MPMW core Barton hiermee op de 200FSB kan krijgen zonder dat mijn temps boven de 50 schieten?
Ik zet er ook 3 casefans in, en ook lees ik dat er dus geen koelblok bijzit?
Ik zal dus even een inkoop in de gaten moeten houden voor een net koelblok?
De reviews op google geven me echter weinig beeld van wat ik nou moet geloven van de prestaties van de waterkoeling.
P.S. ik ben niet goed in mijn handen en heb verder ook weinig tijd om leuk te gaan modden, vandaar mijn keuze op deze kast.
Ik zie deze kast namelijk staan op mycom.nl : Koolance PC2-601BLW.
Dit is een blauw alvast voor gemodde kast met window erin en waterkoeling, echter heb ik al wat kleine reviews gevonden op google.
Maar ik vraag mij af of ik mijn XP2800+ MPMW core Barton hiermee op de 200FSB kan krijgen zonder dat mijn temps boven de 50 schieten?
Ik zet er ook 3 casefans in, en ook lees ik dat er dus geen koelblok bijzit?
Ik zal dus even een inkoop in de gaten moeten houden voor een net koelblok?
De reviews op google geven me echter weinig beeld van wat ik nou moet geloven van de prestaties van de waterkoeling.
P.S. ik ben niet goed in mijn handen en heb verder ook weinig tijd om leuk te gaan modden, vandaar mijn keuze op deze kast.
[ Voor 10% gewijzigd door GeeMoney op 15-01-2004 17:25 ]