tv kijken op asus 9600xt tvd plankje

Pagina: 1
Acties:

• Palthe
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 13:58
ik krijg morgen mijn nieuwe asus plankje binnen en ik heb nog even een snel vraagje: kun je via dat video in nu ook tv kijken op je computer net als bij de AIW kaarten? ik heb een aantal reviews doorgekeken maar die hebben het alleen over een video recorder aansluiten. dus moet je de tvkabel via je dvd of video aansluiten op deze kaart?

• TheLevel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-05-2013
Het lijkt me dat er geen tuner op uw bord zit en ge enkel als ge een externe tuner naar de Video in laat gaan TV zult kunnen kijken

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-08 09:18
palthe schreef op 15 januari 2004 @ 17:07:
ik krijg morgen mijn nieuwe asus plankje binnen en ik heb nog even een snel vraagje: kun je via dat video in nu ook tv kijken op je computer net als bij de AIW kaarten? ik heb een aantal reviews doorgekeken maar die hebben het alleen over een video recorder aansluiten. dus moet je de tvkabel via je dvd of video aansluiten op deze kaart?
ik heb de kaart gehad, je kan er niet mee zappen maar je kan wel een video in signaal ontvangen. kheb het zelf een keer geprobeerd, ik vond het echt te slechte kwaliteid om eerlijk te zeggen maar de tv out is perfect :>

• Beelzebub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-08 08:40
Je kan je TV op een bepaald kanaal zetten en dan kan je via de composite aansluiting het beeld op je computer krijgen maar zappen kan dus niet

www.hetbsg.nl