[LAN] Verbinding valt weg met Medion (ALDI) wireless-router

Pagina: 1
Acties:

• ronald75
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-08 10:54
Hallo allemaal,

Er zijn al 2 topics over de Medion (gekocht bij de ALDI), en heb een topic gevonden over het wegvallen van de verbinding, maar niet over de Medion router.

Zoals de titel het al zegt: m'n verbinding valt weg, onregelmatig. Dan na 3 minuten, dan na 30 sec. Zowel wireless als de vaste UTP verbindingen vallen even weg, en zijn daarna weer up.

Super irritant dus!!

Echter haal ik de stroom even van m'n Medion af, en plug hem weer aan, dan blijft het voorlopig (komende paar uur) oke.

Nu heb ik de nieuwe firmware reeds gevonden:
http://support.fujitsu-si...MenuListe_Accessories.htm

Maar steeds als ik het wil proberen krijg ik dit:
tftp -i 10.0.0.139 put AP-600RP- USB_FW_7_0.img connect
Error on server : Access violation

Ik heb een Alcatel Speedtouch modem, deze werkt perfect, ook in samenwerking met een andere hub/switch.

Help?

• Volk
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:49
Ik heb precies hetzelfde probleem.

Als ik het ding flash met dat siemens geval is het dan gegarandeerd dat dit probleem dan weg is.

Ik worst er namelijk helemaal stapl gek van.

LAs de verbinding wegvalt dan krijg ik in het toepassingslogboek dan krijg ik eeen melding van bla bla bla de master browser is gestopt.

Ik kan het niet precies zeggen want ik ben op dit moment op school

Verwijderd

je kan op www.medion.de bij downloads de file voor de router downloaden. dan reset je hem en draai je de .bat en hij werkt weer....

• mossel
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verbinding blijft uitvallen... Heb hier 2 routers liggen, allebei last van dit euvel.

Ik snap het wel, maar ik begrijp het niet. [q]Bassie[/q]

Verwijderd

Sinds enkele weken heb ik ook een Medion 40900 router, eerst niet aan de gang te krijgenvoor internet via Win98.. was door het netwerkaartje dat niet gereset was....
FF winipcfg gedaan in uitvoer en hoppa prima verbinding geen probleem gehad met de verbinding...
Waar je ook naar kunt kijken is je Firewall al je die hebt dat deze ingesteld staat op je eigen verbinding (Lan verbinding) omdat je via de router naar het internet gaat moet deze wel weten welke hij vertrouwen mag en welk niet...

met vriendelijke groet Brabander