Toon posts:

Acer Wireless lan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje je een acer wireless lan, met daaraan 2 computers via gewoone utp kabel en de laptop via draadloos, met een pcmcia(ofzo) kaart, maar nu het volgende, ik kan geen bestanden meer verzenden via msn...ook geen videobeelden of geluiden...hoe kan dat? zit een firewall in de router, maar kan er maar weinig op instellen...weet een van jullie dat? alvast bedankt

• MasterM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-08 10:54
search eens op 'bestanden verzenden msn'

En je zal tegen komen dat jou een HOOP mensen voor zijn gegaan met exact dit probleem...
Als je de moeite doet wat topics door te lezen zal je tot de conclusie komen dat het niet 1,2,3 mogelijk is dit in jou geval op te lossen...
Meest voor de hand liggende oplossing: router kopen die uPnP (universal Plug and Play) onderteund...
Dan is het met msn 6.0 clients gewoon mogelijk om bestanden te verzenden met msn

[ Voor 2% gewijzigd door MasterM op 15-01-2004 23:17 . Reden: spelling ]

Verwijderd

Topicstarter
vage shit... ik had 4.7 msn..... en nu met 6.1 werkt het wel..... sorry voor de kick trouwens ...maar tis op gelost :)

Verwijderd

Ik zou op de website van de router (acer?) even de firmware checken. Soortgelijk probleem met E-Tech routertje gezien. Firmware geupgrade en werkte weer.