Ik ben net wat bezig om wat animatiewerk toe te voegen aan m'n autogarage.
Deze bevat een autolift. en hiervan wil ik dan een animatie maken.
ik wil graag dit realiseren :
stappenplan :
1
lift komt beneden
2
deuren gaan open
3
auto rijdt naar binnen
4
deuren gaan dicht
5
lift gaat omhoog
En vervolgens alles achterste voren overnieuw op de bovenverdieping
Nu loop ik op t volgende probleem, t zal voor de experts wel niets voorstellen, maar ben t nog niet tegen gekomen. ben in bezit van de bijbel van k.l.Murdoch alleen is engelstalig, dus veel geconcentreerd leeswerk verplicht. zal m later in t nederlands staan.
maargoed, daar vind ik t ook niet in.
Mijn probleem :
De stappen 1 t/m 3 zijn een eitje. maar wanneer ik de deuren nog een extra animatie geeft, krijgt de animatie van de deuren een 'vloeiend' verloop. eerst open en dan direct dicht. Ik zou graag willen dat er een tussen pauze komt. zeg maar een nieuw begin key ofzo. bv.
frame 0 - 30 deur open
frame 30 - 60 geen animatie ( tussentijds rijdt de auto in of uit de cabine. )
frame 60 - 90 deur sluiten
Deze bevat een autolift. en hiervan wil ik dan een animatie maken.
ik wil graag dit realiseren :
stappenplan :
1
lift komt beneden
2
deuren gaan open
3
auto rijdt naar binnen
4
deuren gaan dicht
5
lift gaat omhoog
En vervolgens alles achterste voren overnieuw op de bovenverdieping
Nu loop ik op t volgende probleem, t zal voor de experts wel niets voorstellen, maar ben t nog niet tegen gekomen. ben in bezit van de bijbel van k.l.Murdoch alleen is engelstalig, dus veel geconcentreerd leeswerk verplicht. zal m later in t nederlands staan.
maargoed, daar vind ik t ook niet in.
Mijn probleem :
De stappen 1 t/m 3 zijn een eitje. maar wanneer ik de deuren nog een extra animatie geeft, krijgt de animatie van de deuren een 'vloeiend' verloop. eerst open en dan direct dicht. Ik zou graag willen dat er een tussen pauze komt. zeg maar een nieuw begin key ofzo. bv.
frame 0 - 30 deur open
frame 30 - 60 geen animatie ( tussentijds rijdt de auto in of uit de cabine. )
frame 60 - 90 deur sluiten