Toon posts:

voldoende vermogen voor dvd branden?

Pagina: 1
Acties:
  • 17 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wil mij bezig houden met dvd kopieren en bewerken
Nu vraag ik mij af of mijn laptop voldoende vermogen hiervoor heeft hiervoor en welke type dvd brander van goede kwaliteit is

HP Compaq Business notebook nx9010

• 2.8GHz Intels Nieuwste Mobiele Pentium 4 Processor•
• 512 Mb werkgeheugen
• 80 Gb vaste schijf 15.1-inch TFT XGA beeldscherm
• geïntegreerde dvd/cd-rw drive 1.44Mb Floppy drivegeïntegreerde 56k
• V.92 modem, 10/100 netwerkkaart•
• ATI mobility Radeon 64MB3x USB 2.0 ,VGA poort
• Microsoft® Windows® XP Professional
.• Artikelnr: DJ274S

Nu heb ik de mogelijkheid om hier een externe dvd brander nec 1300 bij te kopen of een dvd brander van HP in te laten bouwen.

heb ik twee vragen hierover en deze zijn het volgende:

Heb ik op deze laptop wel voldoende vermogen om dvd s te kunnen branden en op mijn harde schijf te zetten

Zo ja,wat adviseren jullie mij dan wat betreft de keuze tussen deze twee dvd branders,qua kwaliteit , wat zal beter zijn de nec 1300 extern of de interne dvdbrander van HP.

Ben zeer benieuwd naar jullie antwoordt

b.v. d.

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-02 16:59

megaleo

Special member

Die nec 1300 extern is usb 2 en wordt apart gevoed. Dus dat is geen probleem lijkt me.
En zo'n interne brander denk ik ook niet. Als je je ook cd's kan branden. Waarom niet?
Is volgens mij geen probleem.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:19

voodooless

Sound is no voodoo!

Let er wel ff op dat je een USB brander nodig hebt (off idd laten inbouwen). Een gewone DVD brander kun je niet aansluiten. Wil je weten welke goed is, dan zou ik google maar ff raadplegen.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:08

JvS

Ik heb hem zelf ook

dit is wel heel extreem logisch, als je het kan laten inbouwen, dan kan het gewoon. Verder heeft dit weinig met audio en video te maken en kan je op het forum ongeveer oneindig veel ervaring met de nec brander vinden, dus zoek een beetje en het komt wel goed..

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.