Mijn broer werkt bij Philips in Almelo. Ik, hij, en een heleboel andere mensen hebben ongeveer na een jaar het probleem gekregen dat onze branders Philips CDD 3610 zijn werk niet meer deed. Dit was uiteraard buiten de garantie periode. Nou gaan ze daarover in Almelo een boze brief naar de comsumentenbond sturen zodat we op die manier nog wat terug kunnen krijgen van Philips.
Nou verzoek ik dringend IEDEREEN die problemen heeft de de CDD 3610 brander van Philips een exacte probleem omschrijving te willen mailen met daarbij ook de datum van aankoop en de prijs die je er toen voor betaald hebt. Verder moeten ze een kopie hebben van je aankoopbewijs (bonnetje). Mail dit alles naar philips_cdd3610@hotmail.com
Nou verzoek ik dringend IEDEREEN die problemen heeft de de CDD 3610 brander van Philips een exacte probleem omschrijving te willen mailen met daarbij ook de datum van aankoop en de prijs die je er toen voor betaald hebt. Verder moeten ze een kopie hebben van je aankoopbewijs (bonnetje). Mail dit alles naar philips_cdd3610@hotmail.com