Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

T-Mobile wijzigt tarieven?

Pagina: 1
Acties:

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Was vandaag bij Belcompany en hoorde dat T-Mobile zijn tarieven gaat wijzigen... Heeft iemand al wat gehoord hierover, want ik ben zeer ontevreden over bereik van T-Mobile dus.... reden.....

<edit> op de website van T-Mobile is niks te vinden |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Le0032 op 15-01-2004 15:44 ]

Verwijderd

Hier is eerder een topic over geweest, de wijzigingen zijn van de baan, T-mobile kon het niet hard maken en zou er te veel klanten mee zijn verloren. Mochten ze toch besluiten dit te doen, denk ik dat er veel mensen zullen zijn wekle per direct hun abonnement zullen opzeggen.

Verwijderd

dat ging over algemene voorwaarden, dit over prijzen...
misschien nieuwe kansen :)

Eerst maar is zekerheid i.p.v. geruchten

Verwijderd

En als T-Mobile de tarieven al zou gaan verhogen denk je dan niet dat ze dit keer wel zo slim zijn dat ze dat alleen doen bij nieuwe aansluitingen?
Kan me namelijk niet voorstellen dat ze weer zo'n "rel" willen als met de nieuwe AV.

Denk dus ook eerder dat dit een gerucht is dan dat het echt zo zou zijn.

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 11:38

Nss

The Dude Abides

t-mobile heeft eerder al een starttarief ingevoerd. dit was alleen voor nieuwe abonnees, voor bestaande abonnees veranderde toen niks. volgensmij zijn er nu zelfs nog mensen met een abonnement met de prijsvoorwaarden van 1999.
lijkt me dus niet dat t-mobile het nu niet op zo'n manier zal doen, indien zij haar prijzen veranderd.