pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
En het veranderen van de tijdzone werkt ook niet! maar ik probeer het wel even!
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
zou toch echt goed moeten zijn om de tijd op te halen en door te voeren! verder heb ik ook geen timetool onder slackware
Verwijderd
en probeer eens clock -w om de 'linux-tijd' naar je BIOS te schrijven...
ik heb meerdere tijden erin gezet ... dubbelgecheckt wat me date was etc. maar feit is gewoon dat als ik een net time \\servernaam doe de tijd std. 1 uur vroeger staat.
kan je soms tijdens het compilen van smaba-tng een tijdzone meegeven ofzo???
Verwijderd
Heb je je vraag al eens aan de samba-tng mailinglijst gesteld?Op woensdag 13 december 2000 19:00 schreef imdos het volgende:
Het ligt dus echt aan m'n samba-TNG!
ik heb meerdere tijden erin gezet ... dubbelgecheckt wat me date was etc. maar feit is gewoon dat als ik een net time \\servernaam doe de tijd std. 1 uur vroeger staat.
kan je soms tijdens het compilen van smaba-tng een tijdzone meegeven ofzo???
www.samba-tng.org
Verwijderd
Verwijderd
Vind ik ook, maar ALS je dan loginscripts gebruikt is het wel zo handig dat het ook echt werkt...staat je timezone in Linux en in Windows wel hetzelfdeOp zaterdag 30 december 2000 20:05 schreef Gila het volgende:
linux werkt toch uitstekend als een time server, windows kan toch z'n clock zetten aan de hand van een time sever
Inderdaad een optie is om Dimension4 te gebruiken...
Verwijderd
Nee dit ligt echt aan samba-tng; Ik heb namelijk precies hetzelfde probleem gehad toen TNG bij mij PDC was!Op zondag 31 december 2000 19:18 schreef fkooman het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ALS je dan loginscripts gebruikt is het wel zo handig dat het ook echt werkt...staat je timezone in Linux en in Windows wel hetzelfde
Inderdaad een optie is om Dimension4 te gebruiken...
Ik vond het toen niet echt belangrijk, dus heb ik het maar laten zitten.
Misschien dat ik het binnekort wel eens vraag op de samba-tng mailinglist.