Toon posts:

radeon mobility 9000 instal probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
halo tweakers. om te beginnen vind ik dit een topforum _/-\o_ .

Maar ik kom nu niet uit met een instalatie probleem met de drivers voor mijn mobility radeon 9000 op mijn fujitsu-siemens amilo d 8830 laptop.
Ik ben al 2 dagen mee aan het worstellen. Ik heb al enorm veel googlesearches gedaan en hier op dit forum ook heel lang gezocht.

Het zit zo: Ik d8 dat op fujitsu-siemens.com en nieuwere driver op stond als wat op de originele cd staat. Die heb ik gedownload en geprobeerd te installen. Maar ik krijg "setup kan bestand ati2mtag.sy_ niet kopieren" foutmelding als ik het probeer. Ik heb de originele prberen weer op te zetten. maar daar krijg ik weer t zelfde mee. Veder heb ik nog 1 andere driver op proberen te zetten(ook van de site van fujitsu-siemens) de duitse versie(zo wanhopig ben ik). En ik het de service centre gebeld. Maar ik ben er niks mee opgeschoten. Wat ik veder kan proberen is dus format c: en alles weer opnieuw opzetten, maar dat wil ik eigenlijk vermeiden :|
Vedere bijzonderheden heb ik niet denk ik.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
mischien nog wel ff handig om te vetellen dat ik windows xp pro ned draai.d8 ik zo

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 18:33

mvds

Totally awesome!

Al wel geprobeerd om de drivers weg te halen, op te starten in standaard VGA modus en dan de drivers erop te zetten? Volgens mij word dat ook aangeraden in de readme.txt van de drivers.

[edit] En je moet trouwens wel drivers hebben die de taalversie van je OS ondersteunen. Soms zijn drivers voor een engels OS en die willen dan niet draaien op een NL OS.

[ Voor 32% gewijzigd door mvds op 15-01-2004 15:17 ]

Verwijderd

tja, ik heb zelf ook een radeon 9000 op mijn notebook en aangezien de officiele ATI drivers de mobility radeon 9000 niet altijd ondersteunen heb ik uiteindelijk gekozen voor de Omega drivers... die doen het bij mij goed...
als je alleen weer terug wil naar je oude drivers dan kun je toch altijd proberen bij de eigenschappen van je videokaart op "vorig stuurprogramma" te klikken ???

Verwijderd

Topicstarter
hee TIGER:

omega rulez and u rock _/-\o_

Verwijderd

een deel van de hp pavilion notebook serie gebruikt ook de ati 9000 serie
ik heb zelf gewoon die driver geprobeerd en mij laptop draait er perfect op
het is bij jou mischien ook het geval het is in ieder geval het proberen waard

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 15:45:
hee TIGER:

omega rulez and u rock _/-\o_
hehehe.... lijkt me dat het nu wel werkt ;)
ik moet er wel ff bij kwijt dat ik bij een van de oudere versies van Omega (van 2 maanden terug ofzow) problemen had met de tv-out van mijn notebook... dit is toen verholpen bij de nieuwere drivers...
Ik kan je wel aanraden dat als je een driver vindt die het goed doet, hou het daar gewoon bij...
Pagina: 1