Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.
Er wordt door MS niet voor niets duidelijk gezegd dat er vantevoren goed nagedacht dient te worden over domeinstructuren en naamgevingen. Goed plannen is het devies. Het probleem waar je nu tegenaanloopt lijkt me eerder een fout van de beheerder die het destijds gebouwd heeft. Je kunt MS moeilijk de schuld geven van het feit dat jullie je naam verkeerd kiezen. Evengoed veel succes gewenst!BCC schreef op 15 januari 2004 @ 15:10:
Hmm.. ok.. ik denk dat ze er dan maar aan moeten wennenWat een slechte actie van Microsoft zeg.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Ja inderdaad, slecht zeg, je komt je typfout maar een keer of 3 a 4 tegen tijdens de installatie en je hebt dan elke keer de kans om het te herstellen. Vooral dat laatste scherm van dcpromo, waar nog eens een keer de hele configuratie opgesomd staat is natuurlijk een stomme actie van MicrosoftBCC schreef op 15 januari 2004 @ 15:10:
Hmm.. ok.. ik denk dat ze er dan maar aan moeten wennenWat een slechte actie van Microsoft zeg.
Goed gezegt, heb de bovenstaande fout ook een keer gemaakt en kwam er achter in het samenvattingsscherm. Het is dus zaak om HEEL goed op te letten.luckyme_ schreef op 15 januari 2004 @ 21:52:
[...]
Ja inderdaad, slecht zeg, je komt je typfout maar een keer of 3 a 4 tegen tijdens de installatie en je hebt dan elke keer de kans om het te herstellen. Vooral dat laatste scherm van dcpromo, waar nog eens een keer de hele configuratie opgesomd staat is natuurlijk een stomme actie van Microsoft
En ja MS heeft het goed geregeld.
Hier hoort mij sig; dat doe ik alleen lekker niet...
mag ik mee doenmutsje schreef op 15 januari 2004 @ 22:32:
* mutsje rolt lachend van het lezen van deze thread op de grond..
duhluckyme_ schreef op 15 januari 2004 @ 22:47:
Oh ja, het is een domeinnaam en geen workgroup die je wilt wijzigen vermoed ik zo
dat moet de topic starter wel snappen natuurlijk he .... dus niet zo natuurlijk die "duh"
alstu, we komen er wel
Dit topic is gesloten.
![]()