Toon posts:

Studio 7 vs Studio 8 SE

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een DC10plus. Hierbij zat studio 7. Nu heb ik een plextor PX-708A gekocht en hier is Studio 8SE bijgeleverd. Dit is uiteraard een gestripte versie van Studio 8. Tenminste als ik goed ben geinformeerd.

Als ik 1 van de 2 programma's wil gebruiken welke kan ik dan het beste gebruiken. De 7 of de 8SE.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft hier niemand ervaring mee????

Verwijderd

Studio 7 heeft geen direkt naar dvd brand functie, 8 lijkt me dus een nogal wat betere keus.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 21:36:
Studio 7 heeft geen direkt naar dvd brand functie, 8 lijkt me dus een nogal wat betere keus.
Dat is nogal kort-door-de-bocht! Om dvd's te branden heb je Studio 8 toch niet nodig? Daar zijn alternatieven zat voor! De TS heeft een volledige versie Studio 7, maar wat mist er in de Studio 8SE?
Als ik de TS zou zijn, zou ik gewoon beiden installeren en vervolgens uitproberen...

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-08 18:55
Studio 8 is zowiezo erg brak bij een heleboel gebruikers.
Misschien dat 7 nog wat stabieler is, maar dat is vaak verschillend per systeem.

Ff proberen dus.

Verwijderd

Je kunt vanzelfsprekend studio 7 gebruiken om je film te monteren en met een ander programma dan de dvd maken, maar waarom zou je dit willen doen als je het met studio 8 direkt op dvd kunt zetten.

Studio 7 is overigens echt niet stabieler als Studio 8, het is allebij brak :+
Pagina: 1