Hallo,
Op dit moment ben ik bezig met een portofolio cdtje van mezelf. maak het ding in director 8.5 en wil nu vanuit mijn movie zowel andere movies als pdfjes laten openen doormiddel van een link. Aangezien het ding op CD komt te staan is het dus niet mogelijk om in lingo een volledig pad op te geven naar de te openen movie. Dit was makkelijk opgelost door het volgende lingosscript:
Ik heb de zaak wel aan de praat gekregen met:
en ten tweede gaat dit dus niet werken omdat het CDtje op iedere willekeurige PC moet draaien waardoor het pad niet correct is. Ook is het voor zover ik dat weet niet mogelijk om 'the moviePath&' in te voegen in een te openen URL...
Kan iemand mij vertellen hoe ik voor pdfjes hetzelfde geintje uit kan halen als voor andere movies?
Op dit moment ben ik bezig met een portofolio cdtje van mezelf. maak het ding in director 8.5 en wil nu vanuit mijn movie zowel andere movies als pdfjes laten openen doormiddel van een link. Aangezien het ding op CD komt te staan is het dus niet mogelijk om in lingo een volledig pad op te geven naar de te openen movie. Dit was makkelijk opgelost door het volgende lingosscript:
Op het moment dat ik het volgende script gebruik:on mouseUp
open the moviePath&"\bestanden\Sequenced Artwork.exe"
end
wordt er helemaal nix geopend.on mouseUp
open the moviePath&"\bestanden\PRIO1-eind.pdf"
end
Ik heb de zaak wel aan de praat gekregen met:
ten eerste moest ik dus explorer (met een blank page) openen om acrobat te startenon mouseUp
gotoNetPage ("about:blank")
gotoNetpage ("D:\Documents and Settings\Roelof\Mijn documenten\Stage\Stagebestanden\CD\bestanden\PRIO1-eind.pdf")
end
Kan iemand mij vertellen hoe ik voor pdfjes hetzelfde geintje uit kan halen als voor andere movies?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 14:53 ]