Ik ben nu al geruime tijd in bezit van een Pioneer DVD A06S DVD-drive en ben er erg tevreden over, vooral het slot-in systeem vind ik handig.
Nu heb ik echter een DVD+R gebrand en wil hij deze niet lezen, terwijl mijn DVD+/-RW brander hem wel leest.
Nu is het wel bekend dat Pioneer in de DVD-R allianctie zit maar kennelijk hoef je niet eens te verwachten dat hij DVD+R kan pakken ?
Ik wilde namelijk een Pioneer DVD 120S(Z) kopen misschien dat deze wel DVD+R ondersteund, op de website van Pioneer staat er
Waarin zou die 120S dan anders zijn ?
Wie kan me uit ervaring zeggen wat de 120S ondersteund ?
Ik wil namelijk een slot-in die +R en -R ondersteund... wellicht een ander merk ?
Nu heb ik echter een DVD+R gebrand en wil hij deze niet lezen, terwijl mijn DVD+/-RW brander hem wel leest.
Nu is het wel bekend dat Pioneer in de DVD-R allianctie zit maar kennelijk hoef je niet eens te verwachten dat hij DVD+R kan pakken ?
Ik wilde namelijk een Pioneer DVD 120S(Z) kopen misschien dat deze wel DVD+R ondersteund, op de website van Pioneer staat er
en dat is exact hetzelfde als bij de A06S vermeld staat.Playable DVD discs (disc format) DVD-ROM, DVD-Video, DVD-R, DVD-RW (not DVD-RAM)
Playable CD discs (disc format) CD-R, CD-RW, CD-DA, CD-ROM XA, Video CD, CD-EXTRA, CD-TEXT
Waarin zou die 120S dan anders zijn ?
Wie kan me uit ervaring zeggen wat de 120S ondersteund ?
Ik wil namelijk een slot-in die +R en -R ondersteund... wellicht een ander merk ?
@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt