Welke detonator voor v770TNT2?

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 22:44
GKLQuake weet t niet helemaal meer....

de 2.17 waren bij mij de snelste, maar die geven vage afwijkende beelden in bepaalde spellen, 5.08 gaf een extra beeldschermresolutie (!!!!) maar was onstabiel...:(
toen ben ik maar wat 3.6x drivers gaan gebruiken...

zijn die nieuwe dets misschien sneller of hebben ze meer opties? Welke raden jullie me aan?

Verwijderd

zojuist in een andere thread geschreven dat ik detonator 3 gebruik (6.31). zijn ut stabielste bij mij, onder win2k... 8-)

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-08 22:44
ik krijg daarmee q3a niet an de praat:
opengl subsystem not found.... :(

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 02:10 schreef GKLQuake het volgende:
ik krijg daarmee q3a niet an de praat:
opengl subsystem not found.... :(
die probbies had ik met de beta's 7.17 :(
met 6.31 draait alles! :)

Verwijderd

bij mij werkt de 5.45 het beste :)

Verwijderd

bij mij zorgen de orginele Viper drivers voor 20 tot 30 (!!) FPS meer dan de detonators :)

Verwijderd

en welk progje gebruik je om dat te meten:? Ik wil ook wel eens wat testen.

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
gewoon timedemootje uitvoeren onder Q3!

druk ~
type: timedemo 1
type: demo demo001
laat het ff lopen...
als tie klaar druk je weer op ~
en zie hier, je gemiddelde fps!

hiephoi

Verwijderd

Ik draai nu op mijn TNT2 de detonator 3 drivers (origineel) en dat gaat goed. Nieuwe beta versies zijn -BUT-. :Z

Verwijderd

Als je beeld vervormt is, kijk dan eens bij de aansturing van je AGP slot of deze wel goed is geinstalleerd. (moederbord drivers eens draaien) 8-)

Verwijderd

Heeft iemand een idee is voor een nvidia tnt 2 m64 op win98SE? Ik heb nun een detonater 3 als iemand iets snellers weet hoor ik dat graag!

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
Op woensdag 13 december 2000 14:04 schreef Tag-Team het volgende:
Heeft iemand een idee is voor een nvidia tnt 2 m64 op win98SE? Ik heb nun een detonater 3 als iemand iets snellers weet hoor ik dat graag!
probeer de 3.84 maar eens..

zijn de snelste voor mijn tnt2!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Ik gebruik voor mijn Asus V3800 TNT2@ultra 32 MB TVR de 5.33a drivers van Asus. Detonator sucks bij mijn kaart, de 3.68 komen in elke vergelijkende benchmarks nog als toppie tevoorschijn. Dus geen detonator voor je TNT/TNT2, die zijn voor GF1/GF2 gemaakt.

Verwijderd

Ik heb zo juist een 16mb CardExperd TNT2 voor m'n ouders gekocht. Heeft het nog nut om daar een nieuwere Detonator voor te gebruiken en zo ja welke. Of kan ik het beste de bijgeleverde drivers gebruiken?

Geef even een site op waar Detonator drivers te vinden zijn behalve dan op de NVIDIA site.
Pagina: 1