Weet iemand waarom regedit bijzonder graag met internet verbindt? Kan je zoiets ook in windows uitzetten?
[ Voor 35% gewijzigd door mbrouwer op 15-01-2004 14:27 ]
"And As A Finishing Touch... God Created The Dutch"
[ Voor 12% gewijzigd door Schmoove op 15-01-2004 14:29 ]
Net even gedaan wat er op die pagina staat maar beide entries komen niet voor in de registery. AVG antivirus draait ook vrolijk zonder problemen. Toch bedanktmbrouwer schreef op 15 januari 2004 @ 14:24:
Is het misschien de navidad Trojan?
http://www.pchell.com/virus/navidad.shtml
of misschien BugBear:
http://www.bullguard.com/antivirus/vit_bogusbear_a.aspx
[ Voor 36% gewijzigd door dr snuggles op 15-01-2004 14:38 ]
Je hebt bij gebruikersaccounts de account ASP.NET, schakel die maar uit (als dat daar niet gaat doe je het via groepsbeleid (start-run-gpedit.msc), en gooi gelijk de service REMOTE REGISTRY uit.wwillem schreef op 15 januari 2004 @ 14:30:
[...]
Net even gedaan wat er op die pagina staat maar beide entries komen niet voor in de registery. Toch bedankt.
Nog even over het ip wat je in m'n screenshot kun zien, die is van onze Microsoft vrienden. Wat moet microsoft met mijn registery?
[ Voor 8% gewijzigd door Banshee op 15-01-2004 14:36 ]
Ok thanks.... geen Tiny voor mij danwwillem schreef op 15 januari 2004 @ 14:30:
[...]
Net even gedaan wat er op die pagina staat maar beide entries komen niet voor in de registery. AVG antivirus draait ook vrolijk zonder problemen. Toch bedankt.
Nog even over het ip wat je in m'n screenshot kun zien, die is van onze Microsoft vrienden. Wat moet microsoft met mijn registery?
offtopic:
[quote]Schmoove schreef op 15 januari 2004 @ 14:28:
Ik heb werkelijk geen idee, maar welke Firewall is dat? Ziet er goed en overzichtelijk uit (althans dit scherm dan) :)[/quote]
Dat is Tiny Personal Firewall. Deze bevat helaas geen makkelijke Deny-forever functie (zoals je op de screenshot kunt zien). Wordt binnenkort vervangen voor de Sygate Firewall pro
[ Voor 5% gewijzigd door Schmoove op 15-01-2004 14:55 ]
Staan beide al uit (tweaker heBanshee79 schreef op 15 januari 2004 @ 14:33:
[...]
Je hebt bij gebruikersaccounts de account ASP.NET, schakel die maar uit, en gooi gelijk de service REMOTE REGISTRY uit.
Staat onder services bij systeembeheer.
sux6
[ Voor 85% gewijzigd door Roeligan op 15-01-2004 14:40 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Dat wilde ik ook net gaan posten...Roeligan schreef op 15 januari 2004 @ 14:39:
hmmm... er staat toch apply permanently? dan deny dan is ie toch permanent geblokt
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Je blijft bezig met blocken zoBanshee79 schreef op 15 januari 2004 @ 14:40:
Wel een vage actie.
Heb al effe in de KB gezocht en op google het een en ander, maar kan er echt helemaal niks over vinden.
Als je er geen wijs meer uit kan worden lekker blokkeren die handel
[ Voor 8% gewijzigd door dr snuggles op 15-01-2004 14:50 ]