Hangen na detectie

Pagina: 1
Acties:

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Ik heb een systeem wat zodra het opstart het geheugen gaat tellen en harware gaat detecteren zodra klaar met het dectecteren stopt hij. Hij doet nix je kan ten alle tijde de BIOS in maar ook hier kan ik geen opties vinden om hem doorte laten starten. Even voor de duidelijkheid hij komt dus nooit bij het gedeelte om te zoeken naar een opstart mogelijkheid :?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

HerbyNL schreef op 15 januari 2004 @ 14:06:
Ik heb een systeem wat zodra het opstart het geheugen gaat tellen en harware gaat detecteren zodra klaar met het dectecteren stopt hij. Hij doet nix je kan ten alle tijde de BIOS in maar ook hier kan ik geen opties vinden om hem doorte laten starten. Even voor de duidelijkheid hij komt dus nooit bij het gedeelte om te zoeken naar een opstart mogelijkheid :?
Hoe is je boot-volgorde ingesteld?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
flop - HD - CD maargoed hij komt dus nooit bij die opstartapperaten

• jswinkels
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-09 09:59
Dit probleem heb ik met de computer van mijn ouders gehad. Ik heb geprobeerd om hun harde schijf in mijn computer te zetten (om gegevens te saven), maar toen kon mijn windows niet meer opstarten. Er was dus iets mis met de harde schijf.

Vervolgens heb ik Linux op de harde schijf geïnstalleerd (in de originele computer). Dit kon wel. Misschien eens proberen of je wel een cd of schijfje kunt booten.

De harde schijf was dus niet kapot, misschien was er iets mis met het NTFS-bestandssysteem, alhoewel de c-schijf wel vanuit linux was te benaderen. Ik heb uiteindelijk alle bestanden kunnen redden (door nogmaals de harde schijf in mijn eigen computer te hangen omdat je niks met NTFS kunt in Linux) en nu doet de harde schijf het al een half jaar zonder problemen!!!!

Hopelijk kun je er iets mee

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
Zal is ff proberen. Het is een pc van mijn oma :) maarre hij heb ff een btje vaag gedaan en heb er een nieuwe voeding in moeten zetten. thx alvast

• Herby

Herby

Stalknecht

Topicstarter
hmmmz heb de schijf eruit gehaald kreeg een rare melding er weer in gestopt en het draaid weer hmz :?

Pagina: 1