Toon posts:

[DVD] 3 film voorgeprogrammeerd laten loopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 3 films. van ongeveer ieder 10 minuten.
Nou wil ik graag dat deze films in een loop achter elkaar worden weergegeven. dit moet worden 1-2-1-3-2-3-1-3-1 en als hij aan het einde is weer bij het begin beginnen.

Nou wil ik graag weten of dit kan zonder dat ik alle films aan elkaar monteer? maar de 3 films op de DVD zet in de hoogste kwaliteit en daarna op de dvd de loop voorprogrammeer zodat ik alleen maar de dvd erin hoef te stoppen en dan op play hoef te drukken.

weet iemand of dit mogelijk is? en met welk programma?

Ik weet namelijk dat je op sommige huurdvd's pauzes kan instellen en je ook scene's van een film achter elkaar kan plakken dus dit moet ook kunnen?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Mocht het niet met een script gaan, dan kan je ook de door jouw genoemde stukken gewoon domweg achter elkaar plakken en die enkele film in een loop laten draaien.
Dat was de truuk die ik ooit eens voor een gewone reeks divxjes heb gebruikt om wat te varieren.

Welk programma je moet gebruiken weet ik niet, want ik heb geen DVD brander, maar de bekendere pakketten moeten dit haast toch wel standaard kunnen. Een DVD start zowiezo altijd ergens stanaard mee op.

Senile! Senile Oekaki

Verwijderd

Topicstarter
Alles achter elkaar plakken is een minder goede optie omdat dat ten koste gaat van de kwaliteit.