Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
volgens mij is de AOPEN HX08 wel een hele goede...
'k heb hem zelf al besteld bij perfect-systems, alleen die aanbieding is al weer voorbij..)
'k heb hem zelf al besteld bij perfect-systems, alleen die aanbieding is al weer voorbij..)
leuke pootjes 
moetie kosten?
moetie kosten?
Stichting eth0
Verwijderd
Inwin is ook goed spul, geen scherpe randen en lekker stevig. En je kunt er lekker veel koelers in kwijt
Koop wel een kast met een redelijke voeding. 300 Watt of meer.
Krijg je geen problemen als je systeem (meerdere koelers) meer gaat eisen.
Krijg je geen problemen als je systeem (meerdere koelers) meer gaat eisen.
Hmm...de InWin Q500 is errug cool (ik heb hem namelijk ook
)
Inexperienced travellers might think that 'Aargh!' is universal, but in Betrobi it means 'highly enjoyable' and in Howondaland it means, variously, 'I would like to eat your foot', 'Your wife is a big hippo' and 'Hello, Thinks Mr Purple Cat.'
HMMZ ik zoek ook nieuwe kast
alleen meer als 6 5,25 inch slten is minimum
dus 8 of 10
ik heb nu te weinig plaats nl
wie weet waar en hoe duur die zijn ???
alleen meer als 6 5,25 inch slten is minimum
dus 8 of 10
ik heb nu te weinig plaats nl
wie weet waar en hoe duur die zijn ???
.
Ik heb zelf een Inwin Q500N gekocht voor 200.
Heerlijk ding, al zeg ik het zelf..... enne hij is koel, kasttemp sinds oktober niet boven de 25 graden geweest.... 3 standaard plekkies voor 8*8..... + nog een losse in het midden en een HDcooler met 2* 4*4 als ik het goed onthouden heb.
Zit ook zo'n verdomd handige moboplak in die je eruit kan halen
uhm tja, inklapbare voetjes
okee.. ze zien er niet zo leuk als bij die Aopen, maar ze zijn wel handiger
Heerlijk ding, al zeg ik het zelf..... enne hij is koel, kasttemp sinds oktober niet boven de 25 graden geweest.... 3 standaard plekkies voor 8*8..... + nog een losse in het midden en een HDcooler met 2* 4*4 als ik het goed onthouden heb.
Zit ook zo'n verdomd handige moboplak in die je eruit kan halen
uhm tja, inklapbare voetjes
ok
waar koop je zo een inwin?
(jah ik ben lui zal ff bij de pricewatch kijken
enne die pootjes boeien me geen fuck
waar koop je zo een inwin?
(jah ik ben lui zal ff bij de pricewatch kijken
enne die pootjes boeien me geen fuck
Stichting eth0
De Eye-920 is ook een leuke kast. Heeft een 300 Watt voeding en tien 5,25" sloten. (waarvan er 1 wordt ingenomen door de 3,5" drive.) gezien bij www.intercom-mailorder.com , en hij kost 385 piek.
Ik heb die Inwin in Almere gekocht bij een zaak die Alltrend ( http://www.alltrend.net/ )heet, ze verkochten hem daar onder een andere naam... snap nog steeds niet waarom, het is wel degelijk een Inwin (staat ook op de doos/begeleidend papiertje).
Enne volgens de pricewatch staatie ook bij Man & Muis.
Enne volgens de pricewatch staatie ook bij Man & Muis.
Verwijderd
Aopen HX08 of Inwin Q500N. Allebei erg fijne kasten. Zeer goede prijs/kwaliteit met nadruk op kwaliteit. Zorg iig dat je een 300W voeding neemt. Die Aopen heeft dat sowieso(en van hoge kwaliteit) en bij de Inwin moet je hier even naar vragen.
mightyp zijn er ook plaatjes van die kast
vind hem alleen wel duur
vind hem alleen wel duur
.
ennuh welke winkel die naar de beurs komt in eindhoven heeft wel mijn soort kasten ?
.
hmmm, maar das gedeeltelijk de q500a, GEDEELTELIJK DE q500n, waar kun je goedkoop de Q500N halen?? plaatjes
??
Schapie krijg je bij die a-open met die leuke voetjes ook een bijpassende muis (voetje)?
die heeft maar 5 5,25 inch sloten 
ik wil er minimaal 8 heb er zowiezo al 7 nodig minimaal en ik wil nog meer gaan bij kopen dus
ik wil er minimaal 8 heb er zowiezo al 7 nodig minimaal en ik wil nog meer gaan bij kopen dus
.
Is dat nou echt nodig, al je door de jaren heen verzamelde 5,25 zooi in een compu inbouwen?
Koop gewoon meteen goed spul.
Aan een goede DVD speler (tevens CD-ROM en audio-ripper) een goede brander (je kan ze toch niet gelijktijdig gebruiken)en dan dat audiospeeltje van je.
Als die harde schijf nauwelijks van z'n plaats komt, is dat removable bracket ook overbodig.
Ik kan ook wel m'n oude dual, quad en 12 speed CD-ROMspelers gaan inbouwen maar wat heb ik daar aan.
Koop gewoon meteen goed spul.
Aan een goede DVD speler (tevens CD-ROM en audio-ripper) een goede brander (je kan ze toch niet gelijktijdig gebruiken)en dan dat audiospeeltje van je.
Als die harde schijf nauwelijks van z'n plaats komt, is dat removable bracket ook overbodig.
Ik kan ook wel m'n oude dual, quad en 12 speed CD-ROMspelers gaan inbouwen maar wat heb ik daar aan.
Een cliche is ooit origineel begonnen
ik ga twee neiwue branders kopen en dan kan ik ze wel tegelijkertijd laten branden 
dat audiospeeltje moet er ook in ja want ik speel veel met audio dan heb ik nog de dcvd speler van mij een cd rom speler die supergoed is in het lezen van kapotte cd's met diepe krassen enzo en de ricoh brander is gewoon de beste in digitale audio extractie verder komt mijn pc 1 a 2 eer per maand bij iemand anders te staan dus heb ik wel drie hd bracket's nodig
nu jij weer koekum
dat audiospeeltje moet er ook in ja want ik speel veel met audio dan heb ik nog de dcvd speler van mij een cd rom speler die supergoed is in het lezen van kapotte cd's met diepe krassen enzo en de ricoh brander is gewoon de beste in digitale audio extractie verder komt mijn pc 1 a 2 eer per maand bij iemand anders te staan dus heb ik wel drie hd bracket's nodig
nu jij weer koekum
.
ej krijg nou wat die inwin zag ik vanmiddag nog bij een zaak in haarlem staan! 189 moesten ze ervoor hebben, zat alleen maar een 235 watt voeding in. (kan ook zijn dat het een verkeerd stikkertje was, er draaide namelijk doodleuk een athlon+geforce op)... alleen geen extra koeling.
leuk dingetje.
leuk dingetje.
Stichting eth0
Pagina: 1