Toon posts:

MSI ultra-aru met toetsenbord inschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik kom er niet uit hoor.
Ik wil namelijk hebben dat ik de PC met een druk op een willekeurige toets in kan schakelen ( zoals ik dat ook doe met mijn andere pc's ).

In de BIOS van de MSI KT3 Ultra-Aru heb ik Wake-Up on any key gezet maar toch kan ik het niet met een druk op de toetsenbord aanmaken.
Moet ik nou nog meer gaan instellen in BIOS voor dit doel? lijkt me niet eigenlijk of wel?

Op m'n 8RDA+, NF7-S V2.0 en ook op m'n ECS K7S5A-PRO/LAN werkt dit wel.

Gaarne enige hulp aub.

Mvg,

FW

Verwijderd

heb je een draadloos toetsenboard??? ik had het probleem dat wanneer ik het met een draadloos toetsenboard niet wilde lukken 1 met draadje wel.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 13:49:
heb je een draadloos toetsenboard??? ik had het probleem dat wanneer ik het met een draadloos toetsenboard niet wilde lukken 1 met draadje wel.
Ik heb een gewone toetsenbord, met draad dus.

Kan je mij anders ff uitleggen hoe ik dat dan moet instellen in de BIOS of is er een jumper op het moederbord die ik eventueel moet verzetten?

tnx,
FW

Verwijderd

kheb een heel ander mobo namelijk een P4P800 dus daar kan ik je verder helaas niet mee helpen

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 14:20:
kheb een heel ander mobo namelijk een P4P800 dus daar kan ik je verder helaas niet mee helpen
Waarom post je dan!? :(

• Wietse
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-08 19:13

Wietse

¯¯¯¯¯

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 14:20:
ik heb geen computer maar een broodrooster dus ik kan je ook niet helpen :/

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-06 11:52
Nu al probleme met mijn oude bordje? Bevalt ie voor de rest wel ? :X

Maar uhh,. bij mij deed ie et altijd meteen met elke toets :?

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-08 23:20

DaRoot

Some say...

Mijn MSI heeft deze functie ook, moet je met een jumper aanzetten.
Als dat zo is, had je dat zelf ook wel uit kunnen vinden, toch? Ik bedoel, je hebt zelf het board, en een handleiding, is een kleine moeite.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-08 01:14
Een USB toestenbord misschien? Werkt namelijk dan niet.

Verwijderd

Topicstarter
DaRoot schreef op 15 januari 2004 @ 19:06:
Mijn MSI heeft deze functie ook, moet je met een jumper aanzetten.
Als dat zo is, had je dat zelf ook wel uit kunnen vinden, toch? Ik bedoel, je hebt zelf het board, en een handleiding, is een kleine moeite.
Tja! heb die manuals wel [ Pakjebakmeel O-) ] alleen dan moet ik in de schuur tussen die rommels gaan zoeken, lijkt mij niet verstandig.. })

Dus daarom doe ik het hier, hulp van pc-xtremers ( hoop ik )

Mare als het goed is, is er maar één jumper op de mobo'tje te weten de CMOS-clear jumper.

....
FW

Verwijderd

je moet naar het numlock lampje kijken als je dat aan en uit kan doen (als de computer "uit" staat) kan je de wakeupinstellen.

Ik heb hetzelfde bord zal zo even kijken

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 13-08 19:55
Een USB toestenbord misschien? Werkt namelijk dan niet.
idd, PS2 plug erop en het zou moeten werken. Als je de functie aan hebt staan via bios / jumper natuurlijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Drogo op 16-01-2004 21:06 ]

Pagina: 1