Toon posts:

Dualhead vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb een 21" monitor en een 17" tft scherm.
als ik bijv een extra dualhead kaart erbij haal..en ik wil deze 2 schermen naast elkaar zetten...gaat dit dan goed ondanks de verschillende beeldformaten???

en:

Ik weet dat het ook mogelijk is om gewoon een extra pci videokaartje erbij te doen, kan ik dan ook een venstertje naar m'n andere moitor slepen? Hoe gaat dat in z'n werk?

• DFS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-07 10:31

DFS

Misschien tijd voor een dual monitor FAQ?
Daar staat wat info, gewoon effe zoeken staat wel veel over dit soort dingen.

[ Voor 26% gewijzigd door DFS op 15-01-2004 13:24 ]

Verwijderd

Topicstarter
al gezien, ook de search gebruikt ;)

• yowen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-01-2011
het zou allebei moeten werken

Dualheadkaart heeft meestal DVI (meestal tft) en VGA aansluiting (CRT)
AGP + PCI, gewoon de pcie kaart er bij doen en computer opstarten. Je computer zal nieuwe hardware gevonden hebben. Die installeer je gewoon. Daarna gewoon een beetje klooien met instellingen.

Systeem Specs
AMD 64 op MSI K8N Neo Platinum, 1GB 2-3-2-5 PDP Systems Patriot Geheugen, Crucial 128mb 9800pro, 160gb Maxtor Sata, Antec Sonata

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 13:25:
al gezien, ook de search gebruikt ;)
en wat wil deze mededeling zeggen? het antwoord op jouw vragen staat daar vast in....

Je hebt het over een extra dualhead kaart... heb je er al een dan? Als je al een dualhead kaart hebt, dan hoef je er geen PCI-kaart bij te kopen. is het een single-head kaart, dan moet je er wel een PCI-kaart bij kopen. Het is dan niet een kwestie van inprikken en draaien, je moet dan ff uitzoeken welke PCI-kaart past bij jouw AGP-kaart. een goed hulpmiddel om dat uit te vinden is: Multi-Monitor Compatibility Database