Mja misschien beetje vreemd. Maar ik wil dus een kast met een ruitje, maar dan aan de andere kant. Dus als je de kast recht voor je hebt dan aan de rechter zijkant ipv links. Dit ivm de opstelling van mijn kast onder mijn bureau, waar ik alleen aan de linkerkant plek heb. ik heb gezocht onder de search, maar kon hier niets vinden. lian-li heeft ze ook niet trouwens, iemand suggesties. ik heb geen tijd om zelf te modden want ik ben aan t afstuderen.
Ik weet wat je bedoeld, maar dan gata je moederbord aan de andere kant moeten zitten en ondersteboven.
Dus pci kaarten van boven en processor onderaan. En dan moet de achterkant ook aangepast zijn ivm plaats voor fans en aansluitingen.
Dus pci kaarten van boven en processor onderaan. En dan moet de achterkant ook aangepast zijn ivm plaats voor fans en aansluitingen.
Gaat het je alleen om het ruitje, of de complete indeling van de pc? Als het alleen om het ruitje gaat kun je wellicht de linkerzijkant andersom op de rechterkant proberen te schroeven. Bij veel gewone kasten kun je dit gewoon doen vanwege de plaatsing van de schroefgaten.
Wat voor kast heb je nu dan, want vaak is het zo dat het moeder bord op een of ander frame zit. Als je dus een raam aan de rechter kant zou doen zie je dat frame dus, of ze achterkant van je moederbord., niet zo byzonder. Daarom zou je eigenlijk alles naar de andere kant moeten brengen maar dan kom je in de knoop inderdaad met je kaarten.
Je kan m ook links doen en dan op zn kop hangen
.
Niet zo goed voor je airflow
Je kan m ook links doen en dan op zn kop hangen
Niet zo goed voor je airflow
Er is dan meteen niks meer aan, als je alleen het moederbord ziet, als je al de plaat waarop deze bevestigd hebt weg zou denken.
Bij de simpele kasten van Codegen, die b.v. bij Computerland worden verkocht, kan je simpel de 2 platen omdraaien. Het probleem is alleen dan wel dat je tegen een metalen plaat aankijkt. Tevens zal je dan ook weinig aan je zijkant-intake FAN hebben. Ik heb hem daarom ook gewoon aan de goede kant gelaten.
Pagina: 1