Toon posts:

[word] lijn boven de letters

Pagina: 1
Acties:
  • 1.931 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een klein probleempje, weet ook niet of het in de goeie afdeling staat van GOT...

Maar ik wil een aantal letters zo maken dat er een streep boven komt...
dit heb ik namelijk nodig voor technische berekeningen.
Dus in plaats van underline moet ik een lijntje boven de letters krijgen..

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je hebt gewoon ergens in 1 van die menubalken een kader optie... daarmee kan je overal rond een tekstvak een lijn plaatsen.

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet dus alleen maar boven 1 bepaalde letter een streep zetten...
dus niet over een hele zin of iets dergelijks...

Verwijderd

Ik weet niet welke wordversie je hebt, maar bij office 97 zit er een vergelijkingseditor in word. Lijkt me hetgene wat je nodig hebt. Je moet dan kiezen voor insert en dan object en daar staat het dan in het rijtje. Ik heb nu zelf office XP en daar kon ik het niet meer in vinden, maar bij 97 moet het zeker staan.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb office XP.

Maar ik wil dus boven elke (willekeurige) letter een streep kunnen zetten.

Ik heb bij symbolen wel de A met een streep gevonden, maar ik moet dus ook nog andere letters hebben.

• X-Lars
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

X-Lars

Just GoT it.

als je die vergelijkingseditor niet wilt gebruiken, kun je misschien iets proberen met line spacing, dus een - of _ op de regel erboven en die regel 1pt hoog maken ofzo, zodat de regel daar weer boven er ook direct op zit

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de vergelijkingseditor...

Bedankt...

Verwijderd

X-Lars schreef op 15 januari 2004 @ 13:08:
als je die vergelijkingseditor niet wilt gebruiken, kun je misschien iets proberen met line spacing, dus een - of _ op de regel erboven en die regel 1pt hoog maken ofzo, zodat de regel daar weer boven er ook direct op zit
idd, met superscript zou je de tekst hoger op de reguliere regel kunnen plaatsen en op de regel daarboven _ underscore's gebruiken:
____
tekst
Pagina: 1