Toon posts:

NT 4 geen ondersteuning meer, hoe groot is het risico?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello Tweakers,

Kan iemand mij vertellen hoe groot het risico is als wij als bedrijf nog een jaar met NT 4 blijven werken? Ik weet dat het niet meer ondersteund wordt maar ben benieuwd welke risico's wel dan lopen.

Bedankt

Verwijderd

het zou af kunnen fikken...

oftewel iets meer info gewenst (mbt het netwerk).

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

Update van beveiliginglekken in je OS om maar als voorbeeld te noemen ;)
Ondersteuning van drivers bij het aanpassen van je hardware .............. enz.

[ Voor 36% gewijzigd door keur0000 op 15-01-2004 13:02 ]

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Verwijderd

Topicstarter
Eén server gaat de synchronisatie van het CRM pakket verzorgen. De clients van het CRM-pakket draaien op de werkstations zelf. De andere server zal Exchange (blijven) draaien.

Wat de risico's zijn, is mij bekend, maar hoe groot zijn ze?

Verwijderd

Lijkt me simpel.
Als Microsoft geen patches meer uitgeeft tegen fouten in windows kan je systeem gewoon gehacked worden. Oftwel het risico van hackers is groot, alleen wat dat voor een impackt heeft in jou bedrijf hangt er helemaal van af hoe deze is ingericht.

En tja de mogelijke schade kan je het beste zelf inschatten... Wat kost het als de data op internet te koop is of je je data gewoon kwijt bent? dat weet niemand.

Verwijderd

Breid je verhaal alsjeblieft nog wat uit, de huidige opzet is te mager voor een goede discussie zoals we die willen zien. Geef eens aan wat jóuw inschattingen zijn en hoe jíj er naar kijkt.
Pagina: 1