Toon posts:

Terratec EWX 24/96 onder Win 2k

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is weer eens zover met terratec en Win 2k.
Driver ondersteunt geen ACPI, g#@#$domme.
Het is gelukkig maar een kaart van 449 gulden dus wie kan daar nou goeie drivers bij verwachten !
Mensen die ook zo'n kaart van terratec hebben moeten eigenlijk ook maar ff bellen met terratec en eisen dat die drivers toch wel ff rap gemaakt worden voordat win 2k alweer verdwenen is.

Geeeez I'm pissed off

• Infern0
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-08 13:36

Infern0

Hou die ontzettende rust!!

Ik kan het zelfde zeggen voor de DMX versie ik wacht maar er komt steeds maar niks.

Geen digi out en in

http://www.bsdfreaks.nl Home site: http://rob.lensen.nu /me was RobL

Verwijderd

Topicstarter
Jammer toch, ze leveren zulke goeie kaarten, maar die drivers, das echt bagger, geeeezz Win 2k is al bijna een jaar uit man, zou je toch wel verwachten dat er nu es wat drivers voor zijn en niet alleen wat verbouwde NT 4.0 drivers, ik wil echte wdm Win 2k drivers,....... NU....

Heb weinig zin natuurlijk om dat hier te zeggen maar moet ff me agressie kwijt.....:(

Verwijderd

Ben wel blij dat jij het hier meldt want ik wilde hem aan gaan schaffen.
Ik heb nu de DMX en draai daarom nog steeds onder W98SE.

Vraagje zitten er tulp aansluitingen op of lijkt dat maar zo ?

Verwijderd

Topicstarter
Laat je door mijn verhaal niet weerhouden om hem toch te kopen want het is echt een superkaart, met idd tulp pluggen en een s/n ratio van 110 dB, het is geen spelletjeskaart maar een echte audiokaart (audio in en gelijk d'r weer uit).
Alleen die drivers hè, ik bedoel alles wat nu uitkomt aan hardware ondersteunt toch wel ACPI, behalve deze dus, probleem is makkelijk op te lossen door ACPI uit te zetten in de bios maar toch, ik betaal voor ACPI en dan moet ik dat gebruiken ook ( blijf een nederlander toch?)

Echt die gasten verdienden echt een trap onder hun hol, dacht dat duitsers zo punktlich waren ?

btw. heb je trouwens de dmx fire 1024 of de gewone dmx want die fire 1024 heeft wel goeie 2k drivers hoor en is ook een geweldige kaart. (voor spelletjes dan)

Verwijderd

Ik heb de echte, Soundsystem DMX, met aparte digitale kaartje.
8-)
Bedankt voor je advies.
Ik ga hem binnekort kopen, want er is toch geen alternatief.
Wel jammer dat hij geen dig. coax in en uit heeft.
Maar goed die gebruik ik toch nauwelijks.

Verwijderd

hmmpf dan w8 ik nog maar "ff" met dit kaartje

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

dat gezeik altijd over Terratec drivers. Terratec maakt de beste prijs/kwaliteit geluidskaarten op de markt en configuratie van de kaarten kost veel tijd, maar is niet onmogelijk. zijn jullie nu tweakers of niet? :?
Als het je niet bevalt koop dan gewoon creative rotzooi.
Pagina: 1