Ik ben bezig met de vertaling van een boek over digitale fotografie, en ik kom er maar niet achter wat de Nederlandse vertaling voor 'blend mode' is. Heeft iemand een idee?
Waarin het menusysteem staat 'blend mode' dan kijk ik hier in de nederlandse versie....
p.s. dit is een topic waarvan ik het vermoeden heb dat een modje het misschien niet helemaal goed vind. Ik geef even een topic report dan kunnen ze kijken
p.s. dit is een topic waarvan ik het vermoeden heb dat een modje het misschien niet helemaal goed vind. Ik geef even een topic report dan kunnen ze kijken
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
hier alvast het antwoord:
Result of search for "blend":
blend
1. mengen, mixen, temperen, vermengen, verwarren, wassen
2. doorlopen, zich vermengen
Result of search for "blend":
blend
1. mengen, mixen, temperen, vermengen, verwarren, wassen
2. doorlopen, zich vermengen
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
@Maurice: In het palet waarin je de lagen kunt zien. De blend modes hebben namen als multiply, overlay, soft en hard light, etc.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 11:49 ]
Ik heb helaas geen antwoord voor je. Ik vraag me alleen sterk af waar Maurice het over heeft? Waarom zou een modje dit topic niet goed vinden?
@ ArchCarrier, ik dacht ik help je vast een eindje op weg. Weet zelf ook niet precies wat de nederlandse vertaling er van is.
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
mailtje naar Adobe?
"i'd like to receive Dutch translations for the following words ... or maybe you could give me the Dutch translators' email address"
kan even duren
"i'd like to receive Dutch translations for the following words ... or maybe you could give me the Dutch translators' email address"
kan even duren
in mijn photoshop 5 boek wordt het vertaald met overvloeimodi, hopelijk heb je er wat aan.
@X-Lars: Ik heb al met Adobe Systems gebeld. Het antwoord? "Koop maar een boek!"
@videodok: Eek, lelijk woord, maar het moet dan maar. Bedankt!
@videodok: Eek, lelijk woord, maar het moet dan maar. Bedankt!
Ik heb het gevonden.
'Overvloeimodus'
'Overvloeimodus'
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Het heeft inderdaad niet zo bar veel te maken met (technische) discussies of vragen over software dus wat dat betreft idd. geen vraag voor in SA - ook al omdat het is op te lossen door even naar de winkel te stappen om Photoshop te kopen
Of iemand met de NL versie het via ICQ (of meer kans van slagen: irc) het even te vragen 
Maar goed, opgelost
Maar goed, opgelost
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()