sub uit divx halen

Pagina: 1
Acties:

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:59
ik heb een divx waar de ondertiteling en het zweeds standaard bijzit. helaas kan ik nie zo heel goed zweeds lezen dus wil ik die sub eruit halen. maarja heo doe ik dat dus.

op got heb ik enkel topics gezien over hoe je een divx+sub kunt branden en niet hoe je een divx+sub kan scheiden 8)7 .
ik heb dus 1 mpeg bestand met zowel sub als film.

die sub moet ik dus uit zodat ik zelf mijn andere sub erop kan zetten.

kan iemand mij helpen?? :?

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-08 00:32

Shuriken

Life is all about priorities

Dat kan je er niet meer uithalen. De subs zit er in gerenderd en is dus geintegreerd met de film.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• La_Pazz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:35
Als de ondertiteling in de videostream zelf is meegerenderd, dan houd het op. Jammer, maar je zal dan naar een origineel moeten zoeken om de vob te demuxen cq een verse schone divx (dus zonder ondertitels) moeten zoeken.

[ Voor 0% gewijzigd door La_Pazz op 15-01-2004 11:20 . Reden: te laat ]

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

En mocht het niet het geval zijn, dna gooie je het subtitle filetje weg :+ B)

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Verwijderd

Met virtualdub en Logoaway.vdf filter lukt het wel ;).

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:15

Arethusa

Niet die server

Kun je hem niet overschrijven met een ned. versie?

edit: Te laat zie ik

[ Voor 20% gewijzigd door Arethusa op 15-01-2004 11:29 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:12

Zoefff

❤ 

Mja, het zit gewoon in de videostream, dus erg makkelijk zal het niet zijn om dat eruit te halen. Je kan eens wat klooien met VirtualDub, en bepaalde filters om het gedeelte waarin je sub staat te blurren, maar je zal hem nooit compleet wegkrijgen, omdat de video die onder de sub stond, gewoon niet meer bestaat zegmaar :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Opperhoof
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:59
aha, klinkt vervelend. nouja anders plak ik gewoon de nederlandse er iets groter overheen en zie je bijna nix meer van die zweedse, maar ik zal eerst is even gaan klooien met vd

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:12

Zoefff

❤ 

Gooi dan eerst een blur over de zweedse ondertiteling heen. Dat helpt al een hoop, en je kan er in ieder geval niet meer aan terug zien dat het een ondertitel was.

Vervolgens de nederlandse ondertitels eroverheen, en dan is er weinig meer van te zien dat er eerst een zweedse stond hoor :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1