een projectlid van mij moet een marktonderzoek houden voor zijn verslag bedrijfskunde. Hij heeft een stukje text geschreven en daarop zou ik zo veel mogelijk reacties willen hebben.
Ik kan hier geen pol houden, dus de vraag word:
zou iemand met pda of univerzele afstandsbediening met leerfunctie dit kopen?
Alvast bedankt
Ik kan hier geen pol houden, dus de vraag word:
zou iemand met pda of univerzele afstandsbediening met leerfunctie dit kopen?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
| we hebben op school een project gemaakt voor draadloze aansturing via een pda of univerzele afstandsbediening met leer functievan componeten. nou moeten we vanuit het vak bedrijfskunde een onderzoek doen of hier intresse in is. het gaat om 3 systemen waaruit gekozen kan worden: - Simplex, bestaat uit de software voor de pda en/of zender voor inleren en schakelaars met daarin een ir ontvanger. - Flamingo, bestaat uit de software voor de pda en/of zender voor inleren, ontvangstunit met microprocessturing en relaisprintten voor inbouw in schakelaars of wandcontactdozen. - Flamingo pro, bestaat uit de software voor de pda en/of zender voor inleren, ontvangstunit, microprocessorgestuurde mainunit, met daarop een display en pinpad voor bediening en programmering, 20 kanaals RF-zender (uitbreidbaar), RF-ontvang- schakelaar, wandcontactdozen, motorbedieningen voor rolluik, gordijnen,enz. De ontvangstunit bevat een long range ir-ontvanger zodat PDA's met een zwakke zender toch een redelijk bereik hebben. Met onze PDA hebben we een reikwijdte van 20meter. De software die er bijgelevert zou worden bestaat uit een universele remote software met leer funtie zodat ook je tv, satteliet, radio, enz er mee kan worden aangestuurd. Verder kan er dus het systeem mee aangestuurd worden. Simplex: Onderdeel Prijs Software en/of zender € 16,- Schakelaar met ingebouwde ontvanger € 20,- p/s Totale vanaf prijs: €36,- Flamingo: Onderdeel Prijs Software en/of zender € 16,- Ontvanger met microprocessor € 35,- Relaisschakeling € 10,- p/s Totale vanaf prijs: € 61,- Flamingo pro: Onderdeel Prijs Software en/of zender € 16,- Ontvanger € 26,- p/s Main unit € 90,- Stuurbord € 12,- Rf zenders € 12,- p/s schakelaar, wandcontactdoos of motorbesturing met Rf ontvanger € 20,- p/s Voeding € 22,- Totale vanaf prijs : € 198,- |
Alvast bedankt