Toon posts:

Meerdere ports tegelijk openen in NAT van router(speedtouch)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje op zoek naar een commando om meedere ports open te zetten in mijn router. Ik wil b.v. en port range open zetten van 6000 t/m 7000 zonder elke keer alles te moeten in typen in NAT.

De router is een alcatel speedtouch adsl (pots) home getweaked naar een pro.

Verwijderd

Topicstarter
Flikker maar weg gooi er een slot op en scheld me maar verrot ben de domste tweaker in de historie of tweakers.net. |:( |:( |:( |:(

Ik zie nu pas de faq staan hier zal gisteren wel moe zijn geweest en er over hebben gelezen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 11:27 ]

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 11:25:
Flikker maar gooi er een slot op en scheld me maar verrot ben de domste tweaker in de historie of tweakers.net. |:( |:( |:( |:(
Dan kan je net zo goed de oplossing hier neerzetten, dan heb toekomstige domme tweakers er ook wat aan. :p

edit:
Ok, oplossing erbij. Overigens is het de boedoeling dat opgeloste topics gewoon wegzakken. Dan kan een domme user hem in 2006 lekker omhoogkicken. :p

[ Voor 20% gewijzigd door Voutloos op 15-01-2004 12:21 ]

{signature}

Verwijderd

Topicstarter
In de Faq staat een link (het grote port mapping verhaal) waar je een progje van alcatel kunt downloaden en daar gaat het heel erg makkelijk mee.
Stom stom stom

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 11:25:
Flikker maar weg gooi er een slot op en scheld me maar verrot ben de domste tweaker in de historie of tweakers.net. |:( |:( |:( |:(
"Don't be so hard on your self"
:P

Verwijderd

Topicstarter
Was ook meer als een geintje bedoeld maar meestal zie ik als mensen zoiets doms doen gelijk kick :r of meer van dat soort gein en ik wou dat een beetje voor zijn.
Pagina: 1