[Win]Licentie beheer systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Hallo,

Ik ben op zoek naar een pakket waarmee ik de licenties in ons bedrijf kan registreren.
Ik heb al naar het pakket netwizard gekeken, alleen dat is niet helemaal wat ik zoek.

Wat ik zoek is:
Een pakket wat mijn programma's registreerd welke aanstaan.
Wij hebben hier namelijk 25 pc's en wij willen dat alle pc's dezelfde img hebben. Dus alle software pakketten willen we op elke pc hebben. Alleen wij hebben maar voor een paar gebruikers Adobe Acrobar writer nodig bijvoorbeeld. deze licenties kosten 369 euro per stuk. Als wij die op alle systemen zetten is dit een beetje een dure aangelegenheid. verder willen wij wel fexibele plakken hebben. dus het moet wel overal beschikbaar zijn.

Heeft iemand hier een oplossing voor?
Het zal dus een pakket moeten zijn die de licenties registreert en licenties uitgeeft. Is hier een pakket voor?

(zoek functie helemaal nagelopen. maar alle pakketen die erin staan doen niet precies wat ik wil. en mischien is hier een systeembeheerder die een pakketgebruikt om dit soort dingen te doen.)

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

Verwijderd

Je moet eens naar het programma sitekeeper kijken, dat is niet te duur en kan alles vanaf één werkplek aan.

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

http://www.binaryresearch.net/desktopdna.html

dan naar products

Je vindt een proggie genaamt 'RADAR'

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

• Looki
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-03 14:43

Looki

Als je zoekt dan zul je vinden

Topicstarter
Zo de specs op de site gezien te hebben lijkt dit er redelijk op.

Ik ga het proberen en dan horen jullie wel of het wat is.
Bedankt alvast!

Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-09 19:15

Neoz

Neoz & Hobbes

Je kan ook bijvoorbeeld TOPdesk Lite gebruiken... Allen is wel een stuk uitgebreider maar er is zelfs een hele module te krijgen voor licenties enz .... :7

Serve The Humanity , Be Server

• Tom-my
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06 09:25

Tom-my

w03iz0rz

Zijn nog veel meer programmatjes hoor, overigens is desktop dna wel leuk als je na het neerzetten van de images weer informatie wil terug migreren. Zou die site maar is goed bestuderen als ik jou was.

8)

"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."

Pagina: 1