Toon posts:

DVD covers printen

Pagina: 1
Acties:
  • 156 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi

I ben op zoek naar een programma waarmee ik dvd/cd hoesjes kan printen , ik gebruik tot nu toe coverXP maar ik ben opzoek naar iets uitgebreiders hebben jullie misschien ervaringen met programma's die beter werken (en uitgebreider zijn laat het em dan weten)

Freeware zou leuk zijn maar ik ben best bereid om te betalen voor een goed programma

ik heb alle standaard progjes al geprobeerd neem neato express nero cover pro
(photoshop maar dat vind ik te veel werk :P)

functionaliteit die ik zoe is als bij cover xp dat de maten van te voren zijn bepaald (dus alleen een image laden in het schermpje) alleen bij coverXP kloppen die maten niet helemaal de hoesjes van de dvd's zijn aan de voor en achter kan een 3-4 millimeter te kort.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 10:42 ]

• Robinski76
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-02 12:20

Robinski76

The one and only

laat anders eens weten welke functionaliteit je zoekt. En welke proggies heb je zelf al gezocht en waarom vielen die af?

AMD PhenomII 955 BE (AM3), Gigabyte Mobo met GPU, 4GB, Nec 4550A DVD+/-R, GlobalWin YCC-61F1 ALU ServerCase, OCZ Modstream 520W, Dell SP2309W

Verwijderd

ik vind coverxp echt super..zou niet eens weten wat je meer zou moeten hebben?

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06:55

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Waarom doe je het niet gewoon met Adobe Photoshop.
Ik neem aan dat je de Images ook nog aan wil passen. Juiste afmetingen instellen en klaar.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Verwijderd

Bij Nero zit ook cover designer!! Dat is ook heel makkelijk voor DVD hoestjes ;)

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-08 12:17
Ik print mijn hoesjes met InDesign. Maak een aantal basispagina's en je bent supersnel klaar met een hoesje.

Houdoe

Verwijderd

Nero Cover Designer kan cd-covers en dvd-covers afdrukken en je laad gewoon het plaatje in en rekt hem uit totdat hij past en printen maar... :?

Verwijderd

Dat millimeter tekort verhaal kan kloppen, moet je CoverXP even bij het menu Setup boven elke plaatje kijken en daar aanvinken "Extent to ..." (of iets in die trant).

Hierdoor worden wel de maximale maten afgedrukt.

• Jazzmasterpol
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09-2025
Photoshop->imagesize->op 27,2cm op 18,3cm zetten

Eenvoudiger en sneller kan niet!

Make Memories

Pagina: 1