Toon posts:

de teletijdmachine van suske en wiske

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand er ooit over nagedacht dat suske en wiske strips niet kloppen en dat teletijdmachines per defenitie niet kunnen bestaan? (geen gemene opmerkingen aub).

Want in geschiedenis boeken kom je b.v. nooit het verhaal tegen van: we kwamen suske en wiske tegen. of "er waren mensen uit de volgende eeuw" (ookal verkleden suske en wiske zich, dan nog zijn ze niet van die eeuw.. ) en meestal hebben ze nog wel een grote invloed op de geschiedenis.

Als je dus terug zou kunnen gaan, en door jouw gedrag de geschiedenis zou k unnen veranderen. Zou het betekenen dat er verschillende tijdlagen zijn.
maar dat kan ook weer niet. denk ik. omdat het dan zou betekenden dat de geschiedenis/het verleden variable is (veranderlijk bedoel ik)

dus teletijdmachines kloppen per defenitie niet.
of heeft iemand hier een ander idee over?

vriendin van teasz.. beetje verward nu :)

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Gebruik eens een search. %tijd%

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

waarom zijn er IMMER de zelfde vragen hier?

Eén woord voor je: search-functie

mr_atheist; waarom ben je nou net eerder? :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 december 2000 17:51 schreef Mr_Atheist het volgende:
Gebruik eens een search. %tijd%
sorry kan aan mij liggen.
ben niet teasz zelf.. dus geen doorgewinterde tweaker. zou je daarom even uit willen leggen wat je hiermee bedoelt?
alvast bedankt.

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

sorry kan aan mij liggen.
ben niet teasz zelf.. dus geen doorgewinterde tweaker. zou je daarom even uit willen leggen wat je hiermee bedoelt?
alvast bedankt.
Nou klik op de knop search (bovenin in de balk met profile, register, prefs, faq, SEARCH, active topuics, uitloggen.
dan klik je op zoeken op onderwer[p (eventueel binnen het forum Wetenschap en Levensbeschouwing) en dan typ je in "%tijd%" (zonder aanhalingstwekens...
da wast

Sjongejonge

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-01 13:57
slotje is coming your way

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

slotje is coming your way
Ik begin voorspelbaar te worden geloof ik :)

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.