Ik ben misschien van plan om dit apparaat te kopen, vanwege de veelzijdigheid: (s)vcd, mp3 en dvd. Heeft iemand dit apparaat en wat zijn de ervaringen? Is beeld kwaliteit goed en hoeveel kost het? In de pricewatch staan er 4 of 5 verschillende en ze kosten allemaal verschillend
Verwijderd
Het is een goede speler "OVERALL", aleen de beeldkwaliteit is ietjes minder(vraag me af of je het ziet, afhankelijk van TV) maar rekening houdend met de prijs.
Ik heb hem zelf niet, maar houdt de informatie van die dingen in de gaten.
MP3 wordt erg goed ondersteunt met een menu op TV.
De iets duurdere REVOY heeft een beter beeld(gebruikt betere Encoder) maar ik dacht dat 'ie geen MP3 TV-Menu had(als je dat nodig vind?
DE REVOY wordt door ACI voor rond de 800.- aangeboden, normaal kost hij 1295.-
Trek je conclusie.
Dan is er nog door Sansui(van HiFi Adio japans) een ....TONE, de eerste letters herinner ik me op dit moment niet, maar hij is goudkleurig en voor de prijs en mogelijkheden van de Yamakawa.
Ik heb hem zelf niet, maar houdt de informatie van die dingen in de gaten.
MP3 wordt erg goed ondersteunt met een menu op TV.
De iets duurdere REVOY heeft een beter beeld(gebruikt betere Encoder) maar ik dacht dat 'ie geen MP3 TV-Menu had(als je dat nodig vind?
DE REVOY wordt door ACI voor rond de 800.- aangeboden, normaal kost hij 1295.-
Trek je conclusie.
Dan is er nog door Sansui(van HiFi Adio japans) een ....TONE, de eerste letters herinner ik me op dit moment niet, maar hij is goudkleurig en voor de prijs en mogelijkheden van de Yamakawa.
Kan je dit soort apparaten aansluiten op een (dolby) stereoset, want mp3jes op je tv luisteren lijkt mij erg gaar
Ja, dat kan. Heb zelf de AV713 en ben er best wel tevreden mee. zie http://www.yamakawa.nl/Op maandag 11 december 2000 20:54 schreef ubermaestro het volgende:
Kan je dit soort apparaten aansluiten op een (dolby) stereoset, want mp3jes op je tv luisteren lijkt mij erg gaar
When people talk behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
Verwijderd
Hier staat een Tokai DVD715 (zelfde uiterlijk als de Yawakama) en heeft als enige nadelen dat ie de MP3-tjes niet in een shuffle mode kan afspelen en dat je de MP3 moet grabben op 160-192Kbs (anders rare 'rondzing' geluiden door je muziek).
Verwijderd
Ik heb zo'n Yamakawa, inderdaad is het enige nadeel dat de MP3's niet shuffelen. Beeldkwaliteit is goed (je ziet eigenlijk alleen verschil op een 100Hz TV). Leuk ding is dat je BMPtjes bij de MP3's kunt zetten en die op de achtergrond zetten.
Heb je al eens gekeken op www.divido.nl?
De DiViDo is regiovrij, speelt de Tarzan-DVD zonder problemen af (Yamakawa niet) en is op dit moment de beste MP3-speler:
leest alle bitrates, ook VBR én ID3-tags én heeft een shuffle-functie......
De DiViDo is regiovrij, speelt de Tarzan-DVD zonder problemen af (Yamakawa niet) en is op dit moment de beste MP3-speler:
leest alle bitrates, ook VBR én ID3-tags én heeft een shuffle-functie......
Verwijderd
En wat dachten jullie van een standaard Pioneer of Philips DVD-spelertje? Ik heb zelf een Pioneer, zonder MP3 functionaliteit en alleen regio 2. Leest CD'r en VCD's zonder problemen. Een betere DVD speler kun je niet hebben.
Kost ook nog maar 650 piek of zo.
Grtzzz
Grtzzz
Hmmmm.. klinkt interresant mp3 functie is eigenlijk alleen een bijzaak en als die pioneer toch vcd goed afspeelt (is wel belangrijk:)) en dvd's met een goede beeldkwaliteit is dat ook OK. Welk type is het?Op woensdag 13 december 2000 16:01 schreef Gert-Jan het volgende:
En wat dachten jullie van een standaard Pioneer of Philips DVD-spelertje? Ik heb zelf een Pioneer, zonder MP3 functionaliteit en alleen regio 2. Leest CD'r en VCD's zonder problemen. Een betere DVD speler kun je niet hebben.
Grtzzz
Pagina: 1