Bij Tools/Options en daar ff zoeken in het tabblad Send.
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Hmm.. jij hebt geen Outlook zeker? Er is geen tabblad Send (of je moet een andere versie hebben, ik heb Outlook 2002). Op het tabblad Mail Format zijn wel een aantal dingen in te stellen maar niet dat wat AW_Bos wil (of zijn gebruiker althans...).
Zucht, die gebruikers altijd...
Joppy wijzigde zijn signature 08-10-2005 13:01 (13%)
Verwijderd
Volgens mij kan je dat alleen doen wanneer je die ontvanger zijn adres eerst in je 'contacts' hebt staan, want daar kun je aangeven hoe je die persoon wilt beantwoorden.
Joppy schreef op 15 januari 2004 @ 15:05:
Hmm.. jij hebt geen Outlook zeker? Er is geen tabblad Send (of je moet een andere versie hebben, ik heb Outlook 2002). Op het tabblad Mail Format zijn wel een aantal dingen in te stellen maar niet dat wat AW_Bos wil (of zijn gebruiker althans...).
Als TS niet erbij vermeld WELKE outlook versie hij heeft, dan kan het ook outlook Express zijn
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Hahaha, goeie. Die gebruik ik al jaaaaaren niet meer, dus weer wat geleerd vandaag! ;-)
Joppy wijzigde zijn signature 08-10-2005 13:01 (13%)
Laat voortaan dan even dieJoppy schreef op 15 januari 2004 @ 15:12:
Hahaha, goeie. Die gebruik ik al jaaaaaren niet meer, dus weer wat geleerd vandaag! ;-)
Iig, TS: hoe staat de volgende optie ingesteld?
TOOLS | OPTIONS... | Tabblad MAIL FORMAT | Button INTERNET FORMAT... | OUTLOOK RICH TEXT OPTIONS
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Pagina: 1