Toon posts:

CD's met Rom gedoe extra?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nieuw draadje!

Ik heb keurig netjes een reactie gegeven op de hulp die mij geboden werd, en ook in datzelfde berichtje een hint gegeven dat ik wel open zou staan voor een linkje, een ideetje een tjah uhh.... helpdocumentje voor een progje...

Ik wist en weet nu nog steeds niet wat Warez betekent of inhoud, maar goed, me heb al een officiele waarschuwing te pakken, en dat voor een bedankje.....!? :(

Hoe dan ook, ik wil nogmaals de mensen bedanken voor hun input, en ik ben erg wijs met de verwijzing naar Easy CD-DA Extractor, super leuk progje!

Tot laters mensen! (en modders....!) :)

})

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal zelf nog even een vergelijking stellen van wat ik in oudere topics heb gelezen, opdat ik het zelf ook eens ga begrijpen...

Je mag dus wel zeggen:

Ga naar kazaa.nl maar niet kijk eens op mijn site daar staan de wereld muziekjes?

En, ik mag niet opperen dat ik op zoek ben naar een meelachtig product die je onder een tonijnsalade doet, maar wel zeggen kijk eens op astalavista.box.sk ?

Om maar eens een voorbeeld te noemen......toch?

Kortom, ut is een moeilijk vlak welke wij hier betreden schijnbaar....

Ik wilde in mijn enthousiastme alleen maar even danken voor de tip en zeggen dat ik nu op een tweakerswijze (dus niet kopen of betalen) zoekende ben naar een gratis oplossing.

Laters.

RT

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja, ik heb van de week zelf nog mee mogen maken dat het zelfs per modje verschilt wat wel en niet mag.

als ik jou was zou ik gewoon niets twijfelachtigs doen, als je warez wilt hebben zijn daar genoeg effectievere manieren voor dan posten op een forum.

btw, schopje naar LA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoe het precies is gegaan weet ik natuurlijk niet, maar aangezien er een groot grijs gebied is van het vaag aanbieden en hinten naar illegale software, kun je beter dat grijze gebied niet betreden. Zoals gunhead al zegt verschilt het vaak per moderator of je daar een OW, een note, een pushmessage of zelfs niks voor krijgt. Gewoon bij twijfel altijd laten.

Mocht je het niet eens zijn met de beslissing van een moderator, mail hem dan. Als je het niet eens bent met het beleid, mag je in Lieve Adjes een topic openen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Dit topic is gesloten.