Toon posts:

Knoppix wil niet op internet

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik kan knoppix niet op internet krijgen. Ik heb al geprobeert om knoppix hem te laten zoeken (modem) en dan vind hij wel iets maar daarna zegt hij dat ie daar niks mee kan doen. Ik heb de knoppix faq's al gelezen en ook gegoogled en de search gebruikt. In de search kon ik wel 1 ding vinden maar dat werkte niet.

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 20:53

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik kijk in mijn glazen bol, en wat zie ik daar?

HELEMAAL NIETS!

Lees alsjeblieft je eigen post eens door en bedenk wat wij ermee kunnen?

NIETS.

Het enige wat we met deze post kunnen is zeggen "Goh joh, da's vervelend voor je. Ehm, installeer windows".

Oftewel : geef eens wat meer informatie. Wat voor modem heb je (ik ben bang een USB, en dan gaat het je waarschijnlijk sowiezo niet lukken) en wat voor internetverbinding wil je ermee maken (inbel, ADSL, sateliet for all I care). Zal wel ADSL zijn.

Blijkbaar ondersteund Knoppix je USB modem niet. Waarschijnlijk impliceert dat dat Linux je USB modem niet ondersteund, want Knoppix' hardware ondersteuning is erg groot -> Geen linux voor meneer benee...
Tja, had nou toch maar een paar cent meer uitgegeven voor een ethernet modem... Shit happens...

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-02 22:40
Dit topic gaat dicht, en je mag inderdaad een nieuwe openen met meer informatie zoals Kippenijzer al aangeeft. Wat voor soort verbinding heb je uberhaupt (kabel/inbel/ADSL/ISDN), wat voor modem (intern, extern, type, merk), wat heb je precies geprobeerd om hem aan de praat te krijgen, waar heb je gezocht, etc?

Dit topic is gesloten.