Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik ben volgende week in hong kong en wil mezelf een mooie nieuwe nokia of sony telefoon geven. Maar aangezien ik pas 1x een 5 uur in hong kong ben geweest weet ik niet waar ik moet zoeken.
Weet iemand een paar goeie winkels en eventueel een website daarbij zodat ik prijzen kan vergelijken.
Bestaat er zoiets als een pricewatch voor hong kong?

Verder nog tips?

Verwijderd

Volgens mij heb je daar om de 5 meter een telefoon winkel....

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-11 14:27
Zou ik ook wel willen weten (maar dan meer voor MP3spelers en PDAs, ik zit namelijk volgende maand in Hong Kong en Shang Hai.

Verwijderd

China he? Uhm...
K weet wel dat er in Maleisië overal van die stalletjes zijn waar je hardware, software en gadgets kunt kopen, maar of dit in China ook zo is, weet k niet...
Roep es iets in de richting van GSM, Sony, I want to buy one, en je komt er wel.
Hint: controleer of er geen bami in je speaker zit ;)

Verwijderd

je moet in HK city zijn , in de wijk monk kok daar heb je warenhuizen/wolkenkrabbers vol met echt van alles.
neem genoeg geld mee want het is echt zo op

veel plezier daar

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-12 10:17

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 03:44:
hallo,

Ik ben volgende week in hong kong en wil mezelf een mooie nieuwe nokia of sony telefoon geven.
Als je er toch bent, kijk eens wat de Sony-Ericsson P900 kost.

En bel me even, is de prijs goed dan wil ik er 2, 1 voor mij en 1 voor mijn vriendin :X

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:18

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Waar je ook op moet letten, is dat het ding geschikt is voor europese netwerken, en dat het toestel voorzien is van engelse menuutjes. of je moet chinees kunnen lezen.
lijkt me wel trouwens moeilijk gaan met de garantie btw.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

Heb een paar jaar geleden een stelletje Nokia 8250's gekocht in Hong Kong, waren daar toen omgerekend zo'n 600 gulden >:) Heb er toen 1 zelf gehouden en er een stel verkocht voor 1250 gulden!

Heb ze gewoon gekocht in een electronicawarenhuis in een enorme wolkenkrabber. Als je hem zo omschrijft, kunnen ze je ongetwijfeld vertellen waar dat is! Daar hebben ze echt alles wat je maar kunt verzinnen op gebied van electronica!!

• LoEnaTiQ
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11 19:45

LoEnaTiQ

Who? What? Where?

Ga naar Kowloon toe, want daar bevind zich een hele grote winkelcentra "Sien Tat Kwong Tseung" genaamd met alleen maar Telefoons/Mobieltjes etc. - 4 a 5 verdiepingen hoog :9 dus leef je daar uit zou ik zeggen.

Wat betreft de telefoons zelf, moet je inderdaad effe op letten of ze ook geschikt zijn voor de europese markt, doorgaans zijn ze het wel maar neem het zekere voor het onzekere ... ;)

| My SpiderWeb |

Pagina: 1