Walk without Rythm, and you won't attract the worm!
Hoe zit die schijf in die magnia server dan??? Ik begrijp dat je hem wel kunt lezen maar er niet naar kunt schrijven in die server?Agressor schreef op 15 januari 2004 @ 02:06:
Hoi, ik heb in een magnia server van mij een laptop formaat hd zitten,
elke keer als ik een software update moet doen moet ik hd eruit, in mijn laptop zetten, updaten, en weer terug.
Groetjes
Converters zijn er in ieder geval zeker, kan me niet voorstellen dat je dat met Google niet hebt kunnen vinden.
[ Voor 49% gewijzigd door Stamgastje op 15-01-2004 02:16 ]
http://www.myelectronics.nl/nl/dept_138.html Op deze pagina staat de Converter voor Notebook HD aan IDE bus die je zoek. Naast Myelectronics zullen best wel wat meer winkels dit te koop hebben, maar dit linkje wist ik te vinden.
Honda Transalp XL600V | BMW R1200RT-P | Mijn fotomeuk |
www.conrad.nl, maar ik heb er een op de HCC-dagen gehaald. 
Edit: even gekeken op die myelectronics site, maar die verloopkabel ziet er onhandig uit. Ik heb echt een klein plastic verloopstukje met een molex eraan voor de 12 V. Dit is ook bij Conrad te krijgen als het goed is.
Edit: even gekeken op die myelectronics site, maar die verloopkabel ziet er onhandig uit. Ik heb echt een klein plastic verloopstukje met een molex eraan voor de 12 V. Dit is ook bij Conrad te krijgen als het goed is.
[ Voor 65% gewijzigd door Aham brahmasmi op 15-01-2004 03:09 ]
jawel kan er wel op schrijven, maar ga er een nieuwe software versie op zetten, en dat moet met een image, alleen heeft de sg20 geen cdrom speler, dus de hd moet eruit :-DHoe zit die schijf in die magnia server dan??? Ik begrijp dat je hem wel kunt lezen maar er niet naar kunt schrijven in die server?
mmm had ze zelf ook wel gevonden met google (had ik ook eigenlijk willen vermeldden) ik bedoelde dat ik ze niet in nederland kon vinden, maar goed, het is al geregeld. heb er zo pas een besteld!Converters zijn er in ieder geval zeker, kan me niet voorstellen dat je dat met Google niet hebt kunnen vinden.
Thnx u all!
Verwijderd
Norrod Groningen had die converters gewoon in de winkel. Aangezien TS uit winschoten komt is dat ook een optie.
Verwijderd
Je kunt ook bij de lokale elektronicaboer langsgaan. Die hebben zo'n ding meestal op voorraad.
Vele malen sneller dan bestellen op internet
Vele malen sneller dan bestellen op internet
mmmm, lokale electronica boeren hebben wij hier nog niet zover noordelijk
kippenboeren/varkensboeren en dronken boeren in overvloed!
ik vraag vanmiddag wel bij norrod! moest ik toch nog langs! thnc
kippenboeren/varkensboeren en dronken boeren in overvloed!
ik vraag vanmiddag wel bij norrod! moest ik toch nog langs! thnc
Pagina: 1