reclame boven GOT ondangs full abonnee

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donderklik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09-2023

donderklik

northing.nl

Topicstarter
Vandaag heb ik besloten om een abonnee te nemen op julie site.
Dit om de ergelijke banners uit de weg te gaan, mijn eigen look aan de pagina's te geven en om jullie natuurlijkt te sponseren:).
De betaling verliep vlekkeloos. Petje af!

Op Tweakers.net zie ik geen reclame meer, maar op GOT wel? Ik heb de 'verban banners' al aangezet. Hoe kan ik dit veranderen?

Northing.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
Abbo forum is speciaal hiervoor :) en ik kan er niet in

prefs: Verberg banners? Ja - Deze functionaliteit werkt alleen bij abonnees wel aangezet op GoT zelf?

edit: Je bent nog geen abbonnee, als ik over je naam ga zie ik geen onderlijning. Waarschijnlijk is je betaling nog niet verwerkt, of sta je op de frontpage in je status al wel als Tweakers.net Full Abonnee?

[ Voor 84% gewijzigd door sdomburg op 15-01-2004 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Niet online

m-m

Zo te zien heb je idd geen abonnerechten ingesteld gekregen.
Het beste kan je even contact op nemen met Roelant, de eerste hulp bij abonnementen op ehba[at]tweakers.net :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigB
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als ik in je profile kijk zie ik niet staan dat je abbonee bent
Mischien heb je je pas op dit forum geregged nadat je abbonee bent geworden en moeten ze mischien je account nog koppelen...het is zo maar een idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Laatst online: 03-09-2024
BigB schreef op 15 januari 2004 @ 01:49:
Als ik in je profile kijk zie ik niet staan dat je abbonee bent
Mischien heb je je pas op dit forum geregged nadat je abbonee bent geworden en moeten ze mischien je account nog koppelen...het is zo maar een idee!
Geregistreerd op Thursday 15 January 2004 00:24
Dat zal het zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

* curry684 probeert even een admin die dit kan fixen te regelen maar garandeert niets om deze tijd ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind het niet gek dat je banners bovenaan het forum ziet, aangezien dit pas je eerste post is. In je T.net-profiel staat dat je inderdaad een Full Abonnee bent, maar omdat je nog geen GoT-account had tijdens het aanvragen en betalen van het abonnement heb je dus nog banners bovenaan het forum: http://www.tweakers.net/gallery/105782 Je kan het beste mailen naar de Eerste Hulp Bij Abonnee's: ehba(at)tweakers.net zodat alles geregeld wordt.

Best wel stoer dat je vanuit het niks een abonnement wilt aflsuiten; een lurker dus ;).

[ Voor 12% gewijzigd door Robin op 15-01-2004 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Naja geen wakkere admins om deze tijd, maar even mailen naar de EHBA dus en morgen is het gefixed :)

Professionele website nodig?

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.