Toon posts:

nec 2500 / nero probleempje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sorry geheel gelijk van te weinig info net , dacht zelf dat het misschien standaart was.

Maar goed nieuwe info:
nec 2500 met als bijgeleverde software nero express.
compu herkend de nec probleemloos Nero info tool geeft alle specs goed maar nero express(5.5.10.54 NEC ) geeft hem niet weer als recorder. Ben toen naar de site geweest die nero express geeft daar de update gedownload en uitgevoerd nog steeds noppes. Daar wel gekeken naar de lijst met supported recorders en tot mijn verbasing staat de nd 2500 er niet tussen. Heb de recorder als master op ide1 staan, een dvd-lezer als master op ide0 staan, mijn harde schrijven staan als raid0 op de sata (p4p800 deluxe mobo).

Verwijderd

tot mijn verbasing staat de nd 2500 er niet tussen
Dan gaat het ook niet werken. Pas als er een update is voor jouw drive kan hij gebruikt worden door Nero imo.

Echter, omdat het gaat om software die bij je recorder is bijgeleverd zou hij het clean met de bijgeleverde CD (dus zonder downloads) moeten kunnen doen - mits de PC is voorzien van alle benodigde chipsetdrivers, (Adaptec) ASPI-layers en Servicepacks. Dat de drive niet herkend wordt als brander geeft al aan dat er iets mis is qua hardwareaansturing.

Kijk eens in je logfiles van Windows of daar errors in voorkomen.
Functioneert de drive wel met een ander brandprogramma en in Windows zelf?

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 05:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ben weer wat verder.
In eerste instantie deed hij het branden in xp ook niet. Heb de dvd-schrijver als master op ide0 en de dvd lezer als slave. Toen deed windows het wel maar nero nog steeds niet. Heb vervolgens nero 6.3.0.0 er op gezet en die doet alles fluitend.

Vaag dat er software mee geleverd word die niet werkt!!