[WinXP] extra muisknoppen uitschakelen

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ik heb een medion muis met knoppen aan de zijkant. Ik heb geen extra software oid voor deze muis geinstalleerd, maar toch werken deze knoppen standaard als forward/back in Internet Explorer. Aangezien ik ze nooit gebruik maar wel heel vaak per ongeluk tegen die knoppen aankom wil ik ze liever uitschakelen. Ik vroeg me af of hier een simpele manier voor is.. ik heb liever geen vage programmaatjes op de achtergrond draaien voor dit soort dingen. Ik zat zelf te denken aan een registry instelling oid.

Ik draai verder winXP en onder de standaard muis properties is het uiteraard niet uit te schakelen.

Verwijderd

Installeren als Standaard PS/2 muis bij hardware configuratie al geprobeerd?

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:04
kklan zijn dat het standard herkent word en dna worden de microsoft standard functies toegekent.
heb ik ook al gehad
als je zoftware hebt kun je een functie toewijzen
jij wilt er geen en dan gewoon dat aangeven anders affe via windows bij je Muis kijken en dan daar proberen de functie weg te halen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 00:13:
Installeren als Standaard PS/2 muis bij hardware configuratie al geprobeerd?
tis een usb muis dus ik weet niet of dat gaat werken.

Ik heb op de site van Trust een programmaatje gevonden (Trust muis is exact hetzelfde) om functies toe te kennen aan die 2 knoppen.. ik heb ingesteld dat ie page up/down moet doen (wat overigens niet werkt :? , maar dat maakt niet uit :P).

Maar ik heb nu wel zo'n ranzig trust icoon in mn system tray staan... dus als iemand nog iets anders weet? (register oid).

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Kleine titeledit per het WOS policy ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)