[Muis] geen openen met linkerknop?

Pagina: 1
Acties:

• mowgli
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Beste lezers,

Ik heb sinds vanmiddag een vreemde situatie.
Nadat ik vanmiddag Norton Systemworks 2004 had geinstalleerd werkt mijn linkermuisknop niet goed meer.
Ik kan niets openen met dubbelklik en op links drukken geeft geen reactie (kan wel met rechts -> openen).
Ik heb een Logitech Optical Wireless.
Heb al geprobeerd uninstall van NS2004 -> geen verbetering.
Geprobeerd nieuwste driver te downloaden -> Logitech site niet bereikbaar.
Heb -zover bekend- alle instellingen goed gezet en op standaardwaarden gezet.
Ook hier geen reactie.

Gezien deze situaties altijd ontstaan als je net je computer heel hard nodig hebt vraag ik het jullie. Heb al wat research gedaan maar door Offline van Logitech weet ik het even niet meer.

Bijvoorbaat dank!

Verwijderd

Al geprobeert je pc te rebooten?

anders gewoon wat aggresief met je linker en rechter en andersom drukken

dat werkte bij mij altijd wel :)

Verwijderd

anders gewoon wat aggresief met je linker en rechter en andersom drukken
dat werkte bij mij altijd wel :)
So True!

• mowgli
  • Niet online
Bedankt voor de tip, maar na meerdere malen rebooten en alle mogelijk roll-backs van drivers die maar te vinden zijn waar het aan kan liggen (Muis&USB) werkt het nog steeds niet :'(

Zelf het heel agressief links en rechts rammen gaf geen verbetering})

Een andere muis gaf hetzelfde probleem trouwens...

En nu Logitech weer online is heb ik al mijn hoop opgegeven. Alle drivers gedownload, nieuwe en de voorlaatste geprobeerd maar weer nix :'( :'(

Verwijderd

Ik sloeg m'n muis meestal een paar keer op het bureau, of mepte n paar keer op de muis. Of de muis dit zo kon waarderen weet ik niet, maar sinds ik een keer een mooie plastic splinter in me hand ragde, heb ik me voorgenomen om niet meer op de muis te slaan. Tegenwoordig doe k dit met n hamer :+

• mowgli
  • Niet online
Ik moet zeggen dat ik die neiging sterk heb moeten onderdrukken...

Ik heb alles eraf gegooid en (gelukkig gevonden) een back-up/ghost image erop gezet van een weekje oud en het doet het weer.
Ik heb nog steeds geen idee wat het was of kon zijn.
Ik heb zover ik weet alle drivers/bestanden/etc. verwijdert van de PC, gereboot zonder muis en dan alles opnieuw laten installeren.
Geen succes...

Nou jah, dan maar op goed geluk...

Bedankt voor alle hulp en ideeën })
Pagina: 1