Hallo mensen!
Na een boel geklooi met VPN verbindingen kwam ik erachter dat broadcast packets nou eenmaal niet doorgestuurd worden waardoor ik beperkt ben slechts 1 tegen 1 te doen.
In mijn zoektocht op internet kwam ik diverse programmaatjes tegen om deze packets toch te forwarden over het internet. Helaas valt voor mij Lancraft af, want da's een client gebaseerd programma voor Windows en de clients zijn in dit geval MAC's waar 't dus niet op werken gaat.
Blijven over hBmWc3Lan v2 en Battle.LAN 0.5 (beide server gebaseerd) Probleem van deze is dat ze slechts werken met v1.00 tot en met v1.02 (waarom eigenlijk?)
The Frozen Throne tegen elkaar spelen is er dus helaas niet bij evenals alle updates die ik dus moet missen.
Weet iemand een alternatief dat ook werkt met nieuwe versies? Het moet (bij voorkeur!) wel server based zijn gezien het feit dat de clients Mac's zijn.
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec