Toon posts:

Vreemde "TV-Video" LAN-verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik kijk bij mijn netwerkverbindingen, dan verschijnt er sinds kort een nieuwe netwerkverbinding!

Hier is een printscreen van de verbindingen:

http://users.pandora.be/v...s/netwerkverbindingen.JPG

Verwijderd

Diezelfde verbinding kreeg ik er ook bij na het installeren van een nieuwe videokaart. (Asus 9600XT)

Ik denk dat het voor de video-in van deze kaart is. Net zoals een firewire aansluiting ook bij je netwerkverbindingen komt te staan.

• Mr_Gee
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-05 12:50

Mr_Gee

Ik Heb Gesproken

klopt vuur draad wordt ook als netwerk verbinding gezien (heb ik ook)

Proffesioneel Platzak

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb noch firewire noch video in ...

Verwijderd

Firewire is het in ieder geval niet, want die wordt aangemeld als een IEEE1394 verbinding.

"Microsoft TV/Video connection"

Oftewel de verbinding van de capture device (of digitale camera / USB Webcam als je die hebt) in Windows XP. Ook de installatie van bepaalde software zorgt ervoor dat er een dergelijke LAN2 verbinding bij je netwerkverbindingen komt te staan (Microsoft KB).

Als dat het niet is: welke hardware (mobo, insteekkaarten en USB/Firewire devices) heb je wel? Sinds de installatie van welke software/hardwaredrivers treed het (nonprobleem) op? Wat is het MAC adres van de verbinding?

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2004 09:00 ]

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:13
]Microsoft knowledgebase
Adding a USB Camera to Windows XP Creates Local Area Connection 2
Van toepassing op
This article was previously published under Q303302
SYMPTOMSAfter you add an universal serial bus (USB) camera to a Windows XP-based computer, a Local Area Connection 2 icon may be created in the View Network Connections sections in My Network Places. The information that is displayed below this icon describes the connection as:
Microsoft TV/Video Connection

RESOLUTIONTo work around this behavior, restart the computer. After you restart your computer, the icon for the Local Area Connection 2 is not displayed.
STATUSThis behavior is by design.

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-05 17:38

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

STATUS This behavior is by design. Yeaah right.

lees: een niet al te storende bug waar we niets aan gaan doen.

Verwijderd

Het is geen bug, het is de manier waarop Windows XP op driver nivo omgaat met dergelijke hardware ;)

Verwijderd

Mja, dit hoort dus. En dat had je best even bij Microsoft na kunnen lezen ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.