[XP Pro] HP Vectra VL-420 DT Hangt tijdens installatie XP

Pagina: 1
Acties:

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-04 16:42
Ik begrijp er echt helemaal niks meer van, ik heb hier een HP Vectra VL-420 DT staan, met een Asus p4b-mx moederbord erin. Als ik windows XP Pro hierop wil installeren boot de cd gewoon, hierna kan je ook nog aangeven dat je XP wilt installeren, maar als je daar iets te lang mee wacht hangt ie al. Als je dan echt heel snel alle opties kiest gaat ie wel de installatie bestanden kopieren, maar voordat deze klaar is hangt het systeem alsnog, zelfs de cd-rom speler wil niet meer open & het systeem gaat alleen nog maar uit door de stekker er uit te trekken 8)7

Ik snap er echt helemaal niks meer van, heb al geprobeerd de bios te updaten, dit is zo'n aangepast HP geval, dus via de HP site de originele nieuwste BIOS gedownload, andere harddisk geprobeerd, andere XP cd, niks helpt.

Ik heb ook al geprobeerd om een andere ACPI te kiezen & deze uit te zetten, maar ook dat mocht niet helpen

Heeft er iemand enig idee?

Als er nog andere gegevens nodig zijn hoor ik het wel.

Heb ondertussen de onboard soundcard uitgeschakeld, maar het blijft problemen opleveren :(

[ Voor 13% gewijzigd door Phoolie op 15-01-2004 00:23 ]

• Phoolie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-04 16:42
Is er dan helemaal niemand die het weet?

Owja, nog wat extra info, ik heb er windows 98SE opgezet, werkt perfect, upgraden van 98 naar XP weer hetzelfde verhaal, zo vast als een huis :(