3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel
En wat doet die tape over die conus heen??
BlaBlaBla
3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Ik hoop dat je de sub niet aan hebt staan met die tape erover
BlaBlaBla
Lees nou isNoork schreef op 14 januari 2004 @ 23:24:
Jezus, ziet er niet uit zeg. Bovendien ben je aardig wat bagageruimte kwijt.
Dat is zijn zoontjeStrider schreef op 14 januari 2004 @ 23:25:
Ik durf toch te wedden dat die kerel achter die buur (jij waarschijnlijk) ook slippers aan heeft.
Klopt, tis nu of niks erop of karton ter bescherming, komt uiteraard nog een rooster op. Alleen ff een goedkope vinden, een rooster voor 10 euro vind ik echt te gortigIk hoop dat je de sub niet aan hebt staan met die tape erover
[ Voor 43% gewijzigd door JT op 14-01-2004 23:27 ]
Ecodan warmtepomp
Hij raakt de surround niet aan en er zit nu karton overheen.
Ecodan warmtepomp
BlaBlaBla
Ecodan warmtepomp
Misschien gaat de kist binnenkort alweer weg omdat ik dan een eigen auto krijg
Ecodan warmtepomp
Aannames zijn fataal.
Ecodan warmtepomp
AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD
Dat is bij elke auto toch?JT schreef op 14 januari 2004 @ 23:46:
Nou, wat de meesten niet weten, is dat de achterbank COMPLEET naar voren kan, ook de onderkant van de banken ! Als je alles opklapt, dan heb je nog meer ruimte dan in een MPV als een Zafira of een Scenic. Voordeel is nu dat je de sub er lekker in kan laten en dat je er gewoon spullen op kan zetten
Bijna elke auto dan
[ Voor 5% gewijzigd door Strider op 15-01-2004 10:31 ]
BlaBlaBla
Verwijderd
Enne wall bracing was in dit geval ook wel een pre geweest gezien de grote van de panelen.
Bij ons kun je zelf de achterstoeler er helemaal uit slopen
Maar ff serieus. Het idee is natuurlijk niet slecht. De meesten vergeten dat je het ook nog hebt afgewerkt (pics pleace
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
één tipje span ook een luidsprekerdoekje onder je rooster, anders kan je om de week je rooster afhalen om korreltjes weg te halen die op je woofer liggen te trillen.
Je kan discussieren over harmonische boventonen die wellicht toch opspelen in zo'n kist, ondanks dat er alleen lage tonen in gespeeld worden. Dat laat ik verder terzijde. Er is echter wel een praktisch punt: met opvullen met demping kan je de virtuele inhoud van de kist vergroten tot wel 1,25 maal. Dat scheelt wel een aantal litertjesVerwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 10:51:
Eeehm wat ik even niet snap, is waarom je eienlijk demping gebruikt? Bij sub tonen heeft dat namelijk geen zin, die trekken zich weinig aan van zo'n demping.
Enne wall bracing was in dit geval ook wel een pre geweest gezien de grote van de panelen.
Dan heb je toch echt meer dempingswol nodig in die kist.Wekkel schreef op 15 januari 2004 @ 11:37:
[...]
Je kan discussieren over harmonische boventonen die wellicht toch opspelen in zo'n kist, ondanks dat er alleen lage tonen in gespeeld worden. Dat laat ik verder terzijde. Er is echter wel een praktisch punt: met opvullen met demping kan je de virtuele inhoud van de kist vergroten tot wel 1,25 maal. Dat scheelt wel een aantal litertjes
BlaBlaBla
Dat mee-resoneren valt echt wel meeDennisch schreef op 15 januari 2004 @ 09:47:
Ik had zelf voor een andere kist gegaan. Deze is te plat en heeft eigenlijk een te groot oppervlak (zonder versteviging, wat lekker kan mee gaan resoneren). ik had in dit geval ook voor een standaard behuizing gegaan of iets gemaakt wat tegen de zijkant aan zat. (Dan heb je ook geen last dat 'ons mam' iets in de conus kan gooien
)
Zoals ik al zei, op een gewoon kistje kan je geen dingen zettenWekkel schreef op 15 januari 2004 @ 10:25:
Een vlak die meer dan 30 cm overspant zou ik, indien mogelijk, altijd even bracen. Ook MDF moet buigen om niet te brekenEen mooie kist, maar ik zou ook voor de oplossing van een normale kist zijn gegaan. Daar voel ik mij toch wat prettiger bij ten aanzien van laadruimte, maar dat moet je eigen beslissing zijn.
Mwah, dat valt wel mee. De netto inhoud zoals je hem nu ziet is 50l, en er staat voor deze woofer een inhoud van ruim 28l alsie gesloten is. Hij is nu onderhand ruim 30 liter, maar dat werkt niet. Acht, tis geen rampGoed om te horen dat de kist goed uitpakt, maar ik begrijp dat je nog ergens een bultje hebt, en dat gok je. Heb je de woofer nog gesimuleerd alvorens 'm te bouwen? Het kistje lijkt niet echt over te lopen van het aantal liters inhoud. Met de ruimte die je hebt rond je versterker (bekend ding) zou je eventueel nog een paar extra litertjes kunnen pakken.
I don't think you understand. Eerst klap ik de rugleuningen naar voren, en dan klap ik de platte stoel _helemaal_ op tegen de voorstoelen en dan is er ten allertijd genoeg ruimte
Juist ! Jij snapt hetarnold24 schreef op 15 januari 2004 @ 10:38:
nou.. het wordt wel afgekraakt. Ik denk dat dit wel een goede oplossing is voor wat hij wil. Er moeten ook nog boodschappen in zegt hij dus... Je kan er wel een mooie grote sub in gooien maar dan kan er geen kratje bier meer bij. Ik vind het al met al best een mooi ding en de functionaliteit van de kofferbak blijft bijna onaangetast.
Je bas gaat er toch iets strakker van klinken en je vergroot je virtuele ruimte.Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 10:51:
Eeehm wat ik even niet snap, is waarom je eienlijk demping gebruikt? Bij sub tonen heeft dat namelijk geen zin, die trekken zich weinig aan van zo'n demping.
Ik vind het knap als jij dat precies met de ronde vormen van de bak kan maken. Ik kijk nog even, er zijn 2 opties:deepspace schreef op 15 januari 2004 @ 10:54:
[...]
Bij ons kun je zelf de achterstoeler er helemaal uit slopen
Maar ff serieus. Het idee is natuurlijk niet slecht. De meesten vergeten dat je het ook nog hebt afgewerkt (pics pleace). Ik zou er nog een dunne MDF plaat overheen leggen, precies in de vorm van de kofferbak, en dan mooi bekleden, en een rooster voor de woofer. Dan zie je er helemaal niets meer van!
1.) Binnenkort eigen auto, misschien gaattie er dan uit
2.) Hij blijft erin -> fiberglas/poly bodem eromheen
En pics komen nog wel
Mocht het maar
Ik kan er zo een plexi-deksel opmaken voor de ampGGS_VR6 schreef op 15 januari 2004 @ 11:14:
Leuk gemaakt, kvind um alleen wat onnodige ruimte innemen maarja dat is ieder ze eigen. Khad liever zelf een normaal kistje gemaakt of iets waarbij de versterker verzonken is maar dat je hem nog wel ziet
Ik zal is kijken, wat voor stof kan je daarvoor gebruiken nog meer ? Want 1m^2 stof daarvoor kost 10 euroVerwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 11:21:
Mooi kastje. Het is toch een altijd een keuze tussen hoogte of breedte die je verliest.
één tipje span ook een luidsprekerdoekje onder je rooster, anders kan je om de week je rooster afhalen om korreltjes weg te halen die op je woofer liggen te trillen.
Ecodan warmtepomp
als je het nou krijgt is het zeker wel makkelijk te doen?JT schreef op 15 januari 2004 @ 12:24:
[...]
Mocht het maarMaar nee, zou ik zelf ook niet doen...als je pech krijgt...
[...]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Ja hoor, de sub is er met 5 minuten uitMaikeltje schreef op 15 januari 2004 @ 12:26:
[...]
als je het nou krijgt is het zeker wel makkelijk te doen?
Zoals ik al zei in de grote reply:Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 12:29:
heb je al pics met de bekleding er op?
En pics komen nog wel
Ecodan warmtepomp

[/Patsmode]
Sorry ik moest het even laten zien
Trouwens ik snap wat je bedoel JT, die banken kan ik zo ver naar voren klappen. Dat kan denk ik wel bij iederen auto.
[ Voor 35% gewijzigd door Strider op 15-01-2004 22:40 ]
BlaBlaBla
En open je eigen topic !
Ecodan warmtepomp
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Das nog niks vergeleken met mij...Bovendien ben je aardig wat bagageruimte kwijt
[pats-modus]

[/pats-mods]
De kist van de TS zou ik idd wel bracen, anders kan het geluid niet zo strak klinken...
Hoorde ook iemand zeggen om de sub op je reservewiel plekkie te plaatsen, das in mijn geval geen optie, het wiel hangt onder de auto, dus dan horen de mensen buiten alleen de sub
Groetjes, Christian.
Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

iets minder pats
kofferbak ruimte niet over te klagen hoor
JBL 1500GTI met een gebrugde JBL 180.2
Ruim genoeg voor een caddy
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

En vrolijk mee patsen
Mooi spul allemaal
Ecodan warmtepomp
Ik zeg nietsRazorfist schreef op 16 januari 2004 @ 00:12:
Als die van Strider is wat ik denk dat het is (JL Audio) dan wint hij wat mij betreft
Mooi spul allemaalEn een geweldige kist zo JT.. zo hou je moeders blij
(ik heb een 10" Ground Zero in de auto van mn moeder liggen omdat die in een 18liter gesloten kist kon)
BlaBlaBla
Ecodan warmtepomp
Dat kan toch echt bij heel veel autos hoor. Ook bij kleine autootjes. In mijn moeders Twingo kan het ook bijvoorbeeld. Het lijkt mij wel practisch geworden zo by the way.JT schreef op 15 januari 2004 @ 22:43:
Ik ken er geen een uit de kleine middenklasse en lager...
[ Voor 9% gewijzigd door DIJK op 16-01-2004 12:10 ]
Die woofer ziet er niet uit als en GTi, meer als een Lanzar ofzoarjants schreef op 16 januari 2004 @ 00:09:
Dan mijn onafgewerkte behuizing ook maar es posten
[afbeelding]
JBL 1500GTI met een gebrugde JBL 180.2
Ruim genoeg voor een caddy
De orginele stofkap was kapot.Solosmots schreef op 17 januari 2004 @ 11:02:
[...]
Die woofer ziet er niet uit als en GTi, meer als een Lanzar ofzo
Ik kon hem voor 60€ laten maken bij JBL of voor 5€ een andere erop laten zetten bij een winkel hier om de hoek.
Doet niets af aan het geluid hoor, ik denk alleen wel dat ik hem een keer zwart ga spuiten ofzo.
(osio stofkap was me iets TE.....
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)