Autosubje gebouwd !

Pagina: 1
Acties:
  • 298 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:53

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik wou graag een subwoofer in de auto van mijn ouders omdat ik bas wilde.
Eisen:
- Niet al te duur
- Mag niet teveel ruimte kosten
- Moet wel een beetje hard gaan

Ingredienten:
- JBL woofertje
- JBL ampje, 100w gebrugd
- MDF
- Speakerconnector
- Dempingsmateriaal
- Kabeltje

Wat te maken: platte subwoofer met compartiment voor versterker. Pics:

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Sub-getz/1.jpg
Das mijn buurman :P

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Sub-getz/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Sub-getz/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Sub-getz/4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Sub-getz/5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Sub-getz/6.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Sub-getz/7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.student.utwente.nl/j.e.j.teunissen/Sub-getz/8.jpg

Hij is ondertussen 8cm ingekort zodat de bank nog naar voren kan en hij is al gedeeltelijk bekleed. En er komt ook nog een dekseltje op de amp, welke bekleed word (het dekseltje dus :P)

Resultaat: toch best wel redelijk strakke bas, gaat echt GOED hard (OMFG, wat is cabin gain een hoge gain !), helaas een bultje rond de 60-80hz gok ik. Voor de rest best tevreden. Geen boem-achterklep-ratel sub, maar gewoon een nette sub met strakke bas die aardig hard kan voor weinig geld :)

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Strider
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:32
Werken jullie altijd op slippers :D :D :D

En wat doet die tape over die conus heen??

BlaBlaBla

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Nogmaals, das mijn buur :P Die tape zat er ff overheen omdat mijn moeder de auto de rest van de week ging gebruiken en ik niks in de conus wil...later ff stuk karton overheen geplaatst.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jezus, ziet er niet uit zeg. Bovendien ben je aardig wat bagageruimte kwijt.

• Strider
Ik durf toch te wedden dat die kerel achter die buur (jij waarschijnlijk :Y) ) ook slippers aan heeft.

Ik hoop dat je de sub niet aan hebt staan met die tape erover :)

BlaBlaBla

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Noork schreef op 14 januari 2004 @ 23:24:
Jezus, ziet er niet uit zeg. Bovendien ben je aardig wat bagageruimte kwijt.
Lees nou is :/ Hij is al gedeeltelijk bekleed. Daarnaast,. straks kan je van alles erop zetten en hij is maar 16cm hoog, dus dat veel valt ook wel mee :)
Strider schreef op 14 januari 2004 @ 23:25:
Ik durf toch te wedden dat die kerel achter die buur (jij waarschijnlijk :Y) ) ook slippers aan heeft.
Dat is zijn zoontje :P
Ik hoop dat je de sub niet aan hebt staan met die tape erover :)
Klopt, tis nu of niks erop of karton ter bescherming, komt uiteraard nog een rooster op. Alleen ff een goedkope vinden, een rooster voor 10 euro vind ik echt te gortig :/

[ Voor 43% gewijzigd door JT op 14-01-2004 23:27 ]

Ecodan warmtepomp

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:08

JWO

ehmm tape = lijm
lijm & surround lijkt me niet gezond ?!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
JWO schreef op 14 januari 2004 @ 23:27:
ehmm tape = lijm
lijm & surround lijkt me niet gezond ?!
Hij raakt de surround niet aan en er zit nu karton overheen.

Ecodan warmtepomp

• Strider
Rooster van 10 euro maakt toch niets uit?

BlaBlaBla

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Vind het echt gortig duur. Dus ik zoek wel even verder :)

Ecodan warmtepomp

• bverwijs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-07 18:11
Vind het heel netjes. Ziet er strak uit, niet te groot en niet te overdreven. Precies wat ik zoek!

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
:D

Misschien gaat de kist binnenkort alweer weg omdat ik dan een eigen auto krijg :P Als je interesse heb, ICQ dan maar :)

Ecodan warmtepomp

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Hmm. Was toch eerder voor een "standaard" behuizing gegaan, zodat het er makkelijker uit kan enzo. Je levert nu behoorlijk aan hoogte in, in een kofferbak die toch al niet overhoud. :)

Aannames zijn fataal.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Nou, wat de meesten niet weten, is dat de achterbank COMPLEET naar voren kan, ook de onderkant van de banken ! Als je alles opklapt, dan heb je nog meer ruimte dan in een MPV als een Zafira of een Scenic. Voordeel is nu dat je de sub er lekker in kan laten en dat je er gewoon spullen op kan zetten :)

Ecodan warmtepomp

• Dennisch
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-07 07:49
Ik had zelf voor een andere kist gegaan. Deze is te plat en heeft eigenlijk een te groot oppervlak (zonder versteviging, wat lekker kan mee gaan resoneren |:( ). ik had in dit geval ook voor een standaard behuizing gegaan of iets gemaakt wat tegen de zijkant aan zat. (Dan heb je ook geen last dat 'ons mam' iets in de conus kan gooien :> )

AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Zo erg zal het niet zijn, vergeet niet dat de driver ook niet in het middden zit (dat scheelt al een hoop).

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• Dennisch
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-07 07:49
ik had dan zowiezo toch iets van versteviging binnen in gemaakt (ipv alleen demping ;) )

AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Een vlak die meer dan 30 cm overspant zou ik, indien mogelijk, altijd even bracen. Ook MDF moet buigen om niet te breken ;) Een mooie kist, maar ik zou ook voor de oplossing van een normale kist zijn gegaan. Daar voel ik mij toch wat prettiger bij ten aanzien van laadruimte, maar dat moet je eigen beslissing zijn. Goed om te horen dat de kist goed uitpakt, maar ik begrijp dat je nog ergens een bultje hebt, en dat gok je. Heb je de woofer nog gesimuleerd alvorens 'm te bouwen? Het kistje lijkt niet echt over te lopen van het aantal liters inhoud. Met de ruimte die je hebt rond je versterker (bekend ding ;) ) zou je eventueel nog een paar extra litertjes kunnen pakken.

• Strider
JT schreef op 14 januari 2004 @ 23:46:
Nou, wat de meesten niet weten, is dat de achterbank COMPLEET naar voren kan, ook de onderkant van de banken ! Als je alles opklapt, dan heb je nog meer ruimte dan in een MPV als een Zafira of een Scenic. Voordeel is nu dat je de sub er lekker in kan laten en dat je er gewoon spullen op kan zetten :)
Dat is bij elke auto toch?

Bijna elke auto dan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Strider op 15-01-2004 10:31 ]

BlaBlaBla

• arnold24
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-06 20:39
nou.. het wordt wel afgekraakt. Ik denk dat dit wel een goede oplossing is voor wat hij wil. Er moeten ook nog boodschappen in zegt hij dus... Je kan er wel een mooie grote sub in gooien maar dan kan er geen kratje bier meer bij. Ik vind het al met al best een mooi ding en de functionaliteit van de kofferbak blijft bijna onaangetast.

Verwijderd

Eeehm wat ik even niet snap, is waarom je eienlijk demping gebruikt? Bij sub tonen heeft dat namelijk geen zin, die trekken zich weinig aan van zo'n demping.
Enne wall bracing was in dit geval ook wel een pre geweest gezien de grote van de panelen.

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-07 22:55

voodooless

Sound is no voodoo!

Strider schreef op 15 januari 2004 @ 10:30:
[...]

Bij ons kun je zelf de achterstoeler er helemaal uit slopen :P

Maar ff serieus. Het idee is natuurlijk niet slecht. De meesten vergeten dat je het ook nog hebt afgewerkt (pics pleace >:) ). Ik zou er nog een dunne MDF plaat overheen leggen, precies in de vorm van de kofferbak, en dan mooi bekleden, en een rooster voor de woofer. Dan zie je er helemaal niets meer van!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

bouw um dan op de plaats van je reservewiel :Y)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Leuk gemaakt, kvind um alleen wat onnodige ruimte innemen maarja dat is ieder ze eigen. Khad liever zelf een normaal kistje gemaakt of iets waarbij de versterker verzonken is maar dat je hem nog wel ziet :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Mooi kastje. Het is toch een altijd een keuze tussen hoogte of breedte die je verliest.
één tipje span ook een luidsprekerdoekje onder je rooster, anders kan je om de week je rooster afhalen om korreltjes weg te halen die op je woofer liggen te trillen.

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 10:51:
Eeehm wat ik even niet snap, is waarom je eienlijk demping gebruikt? Bij sub tonen heeft dat namelijk geen zin, die trekken zich weinig aan van zo'n demping.
Enne wall bracing was in dit geval ook wel een pre geweest gezien de grote van de panelen.
Je kan discussieren over harmonische boventonen die wellicht toch opspelen in zo'n kist, ondanks dat er alleen lage tonen in gespeeld worden. Dat laat ik verder terzijde. Er is echter wel een praktisch punt: met opvullen met demping kan je de virtuele inhoud van de kist vergroten tot wel 1,25 maal. Dat scheelt wel een aantal litertjes ;)

• Strider
Wekkel schreef op 15 januari 2004 @ 11:37:
[...]

Je kan discussieren over harmonische boventonen die wellicht toch opspelen in zo'n kist, ondanks dat er alleen lage tonen in gespeeld worden. Dat laat ik verder terzijde. Er is echter wel een praktisch punt: met opvullen met demping kan je de virtuele inhoud van de kist vergroten tot wel 1,25 maal. Dat scheelt wel een aantal litertjes ;)
Dan heb je toch echt meer dempingswol nodig in die kist.

BlaBlaBla

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Alle beetjes helpen.

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Dennisch schreef op 15 januari 2004 @ 09:47:
Ik had zelf voor een andere kist gegaan. Deze is te plat en heeft eigenlijk een te groot oppervlak (zonder versteviging, wat lekker kan mee gaan resoneren |:( ). ik had in dit geval ook voor een standaard behuizing gegaan of iets gemaakt wat tegen de zijkant aan zat. (Dan heb je ook geen last dat 'ons mam' iets in de conus kan gooien :> )
Dat mee-resoneren valt echt wel mee :) Daarnaast kan je op een sub die hoog is niet makkelijk iets zetten zonder dat het eraf valt. Hier kan (zodra die af is) alles opzetten. Voor de rest zou ik niet weten waarom die te plat is.
Wekkel schreef op 15 januari 2004 @ 10:25:
Een vlak die meer dan 30 cm overspant zou ik, indien mogelijk, altijd even bracen. Ook MDF moet buigen om niet te breken ;) Een mooie kist, maar ik zou ook voor de oplossing van een normale kist zijn gegaan. Daar voel ik mij toch wat prettiger bij ten aanzien van laadruimte, maar dat moet je eigen beslissing zijn.
Zoals ik al zei, op een gewoon kistje kan je geen dingen zetten :)
Goed om te horen dat de kist goed uitpakt, maar ik begrijp dat je nog ergens een bultje hebt, en dat gok je. Heb je de woofer nog gesimuleerd alvorens 'm te bouwen? Het kistje lijkt niet echt over te lopen van het aantal liters inhoud. Met de ruimte die je hebt rond je versterker (bekend ding ;) ) zou je eventueel nog een paar extra litertjes kunnen pakken.
Mwah, dat valt wel mee. De netto inhoud zoals je hem nu ziet is 50l, en er staat voor deze woofer een inhoud van ruim 28l alsie gesloten is. Hij is nu onderhand ruim 30 liter, maar dat werkt niet. Acht, tis geen ramp :) En gesimuleerd had ik ook ja, en het was gewoon een nette aflopende lijn.
Strider schreef op 15 januari 2004 @ 10:30:
[...]

I don't think you understand. Eerst klap ik de rugleuningen naar voren, en dan klap ik de platte stoel _helemaal_ op tegen de voorstoelen en dan is er ten allertijd genoeg ruimte :)
arnold24 schreef op 15 januari 2004 @ 10:38:
nou.. het wordt wel afgekraakt. Ik denk dat dit wel een goede oplossing is voor wat hij wil. Er moeten ook nog boodschappen in zegt hij dus... Je kan er wel een mooie grote sub in gooien maar dan kan er geen kratje bier meer bij. Ik vind het al met al best een mooi ding en de functionaliteit van de kofferbak blijft bijna onaangetast.
Juist ! Jij snapt het :)
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 10:51:
Je bas gaat er toch iets strakker van klinken en je vergroot je virtuele ruimte.
deepspace schreef op 15 januari 2004 @ 10:54:
[...]

Bij ons kun je zelf de achterstoeler er helemaal uit slopen :P

Maar ff serieus. Het idee is natuurlijk niet slecht. De meesten vergeten dat je het ook nog hebt afgewerkt (pics pleace >:) ). Ik zou er nog een dunne MDF plaat overheen leggen, precies in de vorm van de kofferbak, en dan mooi bekleden, en een rooster voor de woofer. Dan zie je er helemaal niets meer van!
Ik vind het knap als jij dat precies met de ronde vormen van de bak kan maken. Ik kijk nog even, er zijn 2 opties:
1.) Binnenkort eigen auto, misschien gaattie er dan uit
2.) Hij blijft erin -> fiberglas/poly bodem eromheen

En pics komen nog wel :) Zit nu in Enschede, auto is in Purmerend :P
Maikeltje schreef op 15 januari 2004 @ 11:07:
bouw um dan op de plaats van je reservewiel :Y)
Mocht het maar :P Maar nee, zou ik zelf ook niet doen...als je pech krijgt...
GGS_VR6 schreef op 15 januari 2004 @ 11:14:
Leuk gemaakt, kvind um alleen wat onnodige ruimte innemen maarja dat is ieder ze eigen. Khad liever zelf een normaal kistje gemaakt of iets waarbij de versterker verzonken is maar dat je hem nog wel ziet :)
Ik kan er zo een plexi-deksel opmaken voor de amp :) Maar dat vind ik niet echt nuttig aangezien het mijn auto niet is. Daarnaast neemt dat ding in principe net zoveel ruimte in als elke andere sub van 30l met amp compartiment. Alleen, als die erin staat, dan kan je nu minder boodschappen kwijt dan ik, omdat ik boodschappen op mijn sub kan zetten.
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 11:21:
Mooi kastje. Het is toch een altijd een keuze tussen hoogte of breedte die je verliest.
één tipje span ook een luidsprekerdoekje onder je rooster, anders kan je om de week je rooster afhalen om korreltjes weg te halen die op je woofer liggen te trillen.
Ik zal is kijken, wat voor stof kan je daarvoor gebruiken nog meer ? Want 1m^2 stof daarvoor kost 10 euro :/

Ecodan warmtepomp

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

JT schreef op 15 januari 2004 @ 12:24:
[...]

Mocht het maar :P Maar nee, zou ik zelf ook niet doen...als je pech krijgt...

[...]
als je het nou krijgt is het zeker wel makkelijk te doen? :D

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Verwijderd

heb je al pics met de bekleding er op?

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Maikeltje schreef op 15 januari 2004 @ 12:26:
[...]

als je het nou krijgt is het zeker wel makkelijk te doen? :D
Ja hoor, de sub is er met 5 minuten uit :)
Verwijderd schreef op 15 januari 2004 @ 12:29:
heb je al pics met de bekleding er op?
Zoals ik al zei in de grote reply:
En pics komen nog wel :) Zit nu in Enschede, auto is in Purmerend :P

Ecodan warmtepomp

• Strider
[Patsmode]

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/thomas.peters/Astra/Kofferbak%20install%20links.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/thomas.peters/Astra/Kofferbak%20install%20rechts.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/thomas.peters/Astra/JL%20Audio%2012W6v2.jpg

[/Patsmode]

Sorry ik moest het even laten zien :Y)

Trouwens ik snap wat je bedoel JT, die banken kan ik zo ver naar voren klappen. Dat kan denk ik wel bij iederen auto.

[ Voor 35% gewijzigd door Strider op 15-01-2004 22:40 ]

BlaBlaBla

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ik ken er geen een uit de kleine middenklasse en lager...

En open je eigen topic ! :P

Ecodan warmtepomp

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Wat ik me afvraag is of de hatchbak-plank (;)) niet teveel van het subgeluid tegenhoudt? Ik moet binnenkort ook maar eens een eigen auto aan gaan schaffen en daar moet natuurlijk een lekker systeempje in incl. subs, maar mij leek het het handigst deze in de hoedenplank te bouwen (wel gesloten of BR, geen free air gedoe)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:29

cdoens

Peugeot-gek

Bovendien ben je aardig wat bagageruimte kwijt
Das nog niks vergeleken met mij...

[pats-modus]
Afbeeldingslocatie: http://image2.showyoursound.nl/cdoens/kofferbak2_800x580.bmp
[/pats-mods]

De kist van de TS zou ik idd wel bracen, anders kan het geluid niet zo strak klinken...

Hoorde ook iemand zeggen om de sub op je reservewiel plekkie te plaatsen, das in mijn geval geen optie, het wiel hangt onder de auto, dus dan horen de mensen buiten alleen de sub >:)

Groetjes, Christian.

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:35
Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/raptornl/pics/autosub1.jpg

iets minder pats :P (banden zitten ondertussen netjes recht enzo)

kofferbak ruimte niet over te klagen hoor :) en versterker onder bijrijdersstoel

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Dan mijn onafgewerkte behuizing ook maar es posten ;)
Afbeeldingslocatie: http://arjants.xs4all.nl/caddy2/C2.JPG

JBL 1500GTI met een gebrugde JBL 180.2
Ruim genoeg voor een caddy :9

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:45

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/nroos1/charade/foto/images/mtx-sub-amp.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/nroos1/charade/foto/images/mtx-rear.jpg

En vrolijk mee patsen :p Past prima aan de zijkant, staat een krat naast die hem vastklemt zodat hij niet vrolijk door de kofferbak schuift.

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Als die van Strider is wat ik denk dat het is (JL Audio) dan wint hij wat mij betreft ;)
Mooi spul allemaal :D En een geweldige kist zo JT.. zo hou je moeders blij ;) (ik heb een 10" Ground Zero in de auto van mn moeder liggen omdat die in een 18liter gesloten kist kon)

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Precies, je snapt het. Als moeder niet blij is, dan komt er namelijk geen sub in :P

Ecodan warmtepomp

• Strider
Razorfist schreef op 16 januari 2004 @ 00:12:
Als die van Strider is wat ik denk dat het is (JL Audio) dan wint hij wat mij betreft ;)
Mooi spul allemaal :D En een geweldige kist zo JT.. zo hou je moeders blij ;) (ik heb een 10" Ground Zero in de auto van mn moeder liggen omdat die in een 18liter gesloten kist kon)
Ik zeg niets :Y)

BlaBlaBla

• Wekkel

Wekkel

De downloadkoning

Tijd om je eigen wagen te kopen, al komt de vrouw dan weer zeuren :P

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-07 19:46

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Dan geef je de vrouw toch een eigen auto?! :)

• JT

JT

VETAK y0

Topicstarter
Ja, jullie zijn vast allemaal heel rijk :P Maar ik niet...

Ecodan warmtepomp

• DIJK
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:12
JT schreef op 15 januari 2004 @ 22:43:
Ik ken er geen een uit de kleine middenklasse en lager...
Dat kan toch echt bij heel veel autos hoor. Ook bij kleine autootjes. In mijn moeders Twingo kan het ook bijvoorbeeld. Het lijkt mij wel practisch geworden zo by the way.

[ Voor 9% gewijzigd door DIJK op 16-01-2004 12:10 ]

• Solosmots
  • Laatst online: 27-06 07:50
arjants schreef op 16 januari 2004 @ 00:09:
Dan mijn onafgewerkte behuizing ook maar es posten ;)
[afbeelding]

JBL 1500GTI met een gebrugde JBL 180.2
Ruim genoeg voor een caddy :9
Die woofer ziet er niet uit als en GTi, meer als een Lanzar ofzo :?

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Solosmots schreef op 17 januari 2004 @ 11:02:
[...]

Die woofer ziet er niet uit als en GTi, meer als een Lanzar ofzo :?
De orginele stofkap was kapot.
Ik kon hem voor 60€ laten maken bij JBL of voor 5€ een andere erop laten zetten bij een winkel hier om de hoek. :+

Doet niets af aan het geluid hoor, ik denk alleen wel dat ik hem een keer zwart ga spuiten ofzo.

(osio stofkap was me iets TE..... :z )

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Pagina: 1